Nå må eg dåne litt! -Strikkeoppskrift

Designet av Dolly Laishram

 

Her har du masse kos foran deg om dette er teppet du velger å strikke! 12 herlig lapper i overkommelig størrelse som monteres til slutt. Hver lapp har eget mønster så her er det kanskje noe nytt du kan lære, eller bryne deg på? Eg ser nå i allefall bare en skikkelig gøyal og fantastisk teppe!

 

 

 

Designet av Dolly Laishram

 

Eg tenker…OM du er en frostmakk som fryser, da svinger du innom f.eks Finullhylla på Husfliden…Plukk med deg de gladeste fargene og strikke deg et LYKKE-Teppe! Da vil eg tro vinteren blir sååå mye lettere ♥
Dette er definitivt den meste fantatsiske teppet eg har sett på lenge!

Andre tepper som faller inn under Drømmeteppe Kategorier er
DETTE, DETTE og absolutt DETTE!

 

ONE SQUARE PER MONTH BLANKET 2022
Bildene over
Str 154 cm X 121 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Jadda, ble tidlig opp i dag også…7:30 kravlet eg meg ut av dynene, noe motvillig da, men her sitter eg nå…ZzzZzz Ny dag i huset venter, men i morgen må eg ta som en hviledag siden eg skal på en noe lang busstur på lørdag. Satser på at det blir en avkoblene helg selv om det vil si alt annet enn å ligge å dra meg. Håper den gode formen blir med meg. Eneste som irriterer meg nå er…Før helgen klikket eg hjem noen nye klær, litt sånn fine comfyklær, alltid kjekt når man skal på tur…vel…nå i dag fikk eg mail om FORSINKET levering! Sant vet!?? Helt typisk! Håper pakken klarer å komme i løpet av morgendagen…

Ellers har eg begynt å skrive ønskeliste til jul! Øverst på det står det:
Rydde-/Vaskehjelp….Ho Ho Ho

 

 

LAG DEG EN BRA DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg