Nå må eg dåne!

Designet av The Loopy Stitch

 

No No No!! Et Grannyteppe er slettes ikkje bare et GRANNYteppe lenger! Nop, så aldeles ikkje! Oh My! Nå dreier det seg om å ha et kunstverk henslengt på sofaen 🙂 Sier ikkje nei til det, bare seee på dette da! Garantert at eg falt for fargene først, de er jo nesten elektriske, men altså….! Åååå

 

 

 

Designet av The Loopy Stitch

 

Det er bare en ting eg aldri kommer til å bli klok på…: Hvorfor, når man legger sååå mye arbeid ned i et så fantastisk teppe, velger man Acryl garn!? Personlig syns eg det er litt trist, men som med alt annet er det vel en mening bak valgene man tar….Eg hadde uten tvil valgt ull eller alpakka, eller en deilig salig blanding 🙂 Heklefastheten er ikkje det viktigste her, men velger du oppgitt heklefasthet blir hver lapp ca 28 X 28 cm.
Dessuten hekler du så mange lapper du ønsker, alt etter hvor stort du vil ha ditt teppe.

 

FLORAL DREAMS
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

Bor du her i vest blir det totalt bortkastet med raketter i dag: Tåka ligger blytung, ja det er så vidt eg kan se julelysene på egen terrasse! Kanskje det da blir en rooolig nyttår? Har ALDRI likt raketter, ja jo fine å se på, men eg syns det er kjempeskummelt og ubehagelig med alle de smellene og hylene. Ikkje minst syns eg det er bortkasta penger haha Kan strekke meg til litt stjernskudd, men HALLO!?! 100 kr for en pakke med, er det 4 stk, stjerneskudd i en pakke? Hmm Tja, tror eg nok en gang skal nøye med å se på “galskapen” hehe
Jooo da, flott er det!

 

 

 

Foto: Amira A. Najem (2020 Dalsnuten)

 

Kan jo minnes dette eventyret her! Vanvittige bilder Amira tok i fjor da de valgte å gå/klatre til toppen av Dalsnuten og feire der! Ingenting å si på den utsikten, men husker eg var veldig skeptisk til turen i utgangspunktet, eg mener: En topptur midt på natta!? Nå er eg bare misunnelig 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN MAGISK,
MINNEVERDIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg