Nå tar eg en Bunny!!

 

Jaja, nå er også eg på vei tilbake til Stavanger 😃 Eg tar litt sånn bakover med bildene eg hehe Dette er type nettopp, åsså jobbe me oss bakover i dagen 😃 Eg skal prøve meg på en Bunny ser du, han blogger litt sånn på farten f.eks mens han står å venter på bussen. Nå sitter eg PÅ bussen, så dette burde få greit!

 

På bildet over står eg forøvrig å venter på bussjåføren….

 

 

Eg gikk kun inn på båten å kjøpte ei svele med brunost og satte meg på dekk i svarte natta!
Dro opp hetta så det gikk fint, ikkje noe videre kaldt og helt rolig sjø 😃

 

 

 

 

På bussen er det mye skravling i kwell, type syforening rett bak meg!
Jaggu godt eg har skikkelig headsett med suverent støydemping!

Skal ikkje legge skjul på at det har vært ei helg med mange inntrykk på godt og vondt!
Da kan det være greit med litt fred og ro, eller musikk på øret i det minste

 

 

 

 

Me har jo ca vært på farten siden eg kom i går, opp i alt alvoret ble det er kjekk helg…eller døgn, blir vel mer riktig 😃 Bunny er så absolutt en eg fint kan dra på tur med igjen. Skikkelig fin fyr så eg har koset meg eg, men kjenner nå når roen falt at eg er ganske så sliten 😃 Ikkje har eg vært for flink til å ta bilder heller…på den andre siden så er eg der når noe skjer. Vil tro at Vivian kommer med noe flere bilder i så fall 😃

 

 

 

 

Dagens middag slo ikkje gårsdagens fantastiske søt potet!! Tanken var å gå på Rebel i dag også, men de hadde jo søndagsstengt, gikk inn på “shappa” ved siden av….greit nok, ble mett da, men den rareste biffsnadder eg har spist hehe (kinabiff m bearnesaus og chips)

 

 

 

 

Simba 🥰 Helledussen for en sjarmøøør som vet å gjøre seg kostbar!!
Når han først ga etter var han en skikkelig kosegutt 🥰

 

 

 

 

Kunne fint tatt han med meg i lommen 😃 var utrolig fint å treffe Vivian igjen i dag, i noe roligere “rammer”. Det må eg si, samspillet mellom henne å mannen er helt utrolig! De leser hverandre som me andre leser ei bok 🥰 uansett hva man måtte mene,  ALS er fullstendig forjævlig! For å støtte opp om forskning på ALS kan du vippse til 10282 🥰

Nå skal eg setter meg godt til rette og bare slappe av frem til neste ferje og etter det er med ca hjemme 😃

 

NATTINATTI

 

 

Go’ klem fra Vibbedille 🙂 

 

7 kommentarer
          1. Var hjemme på Hobbyrommet 22.30 – Bussturen gikk fort hjem syns eg, fikk ikkje med meg de skumle undersjøiske tunnelene heller så enten var eg i svima eller så var det pga mørket og merkelig podcast 🙂 Godt å være hjemme uansett 🙂 Takk for en fin tur <3

    1. evig takknemlig for at du oppfordere mennesker der ute til å støtte forskningen på ALS i Norge, en kamp mot ALS jeg har kjempet for siden 2007 ,som du skriver en for jævlig sykdom . Den støtter jeg deg 100% på derfor lovet jeg min pappa at dette kan jeg ikke sitte rolig å se på. Derfor min kamp. ALS rammer brutalt og nådeløst, hvem som helst og når som helst kan ALS rammes.

Siste innlegg