Når du trenger et par Babysko…

Designet av Julia Adams Patterns

 

Noe som aldri slår feil er et par nydelige booties ♥ Om det er barselgave, bursdagsgave eller bare en liten ting på en vanlig hverdag, garantert at de vil få de fleste til å “Awww”, ikkje sant? Det slå altså aldri feil,
alltid like vellykket fordi alle små trenger et par eller…20?

 

 

 

Designet av Julia Adams Patterns

 

Det er jo når eg ser bilder som dette at eg får et sånn kick og Bare Mååå strikke et par i hver farge! Virkelig smittsomt! Ja det er jo nesten sånn at det frister å strikke noen par bare for å ha til pynt på hylla 🙂 Mange oppfatter baby booties som noe dill, til dels enig, det kommer jo an på oppskriften. Noen designere har veldig mye dill og krumspring i sine oppskrifter og hvis garn og pinner i tillegg er tynt, ja da blir det garantert dill!

Disse der i mot er strikket med god tykkelse på både garn og pinner. Garantert at du har passende garn i en ermelengdes avstand? ca 100 m pr 50 gr er vel noe de fleste har på lager 🙂 I følge oppskriften strikkes de
i merino, men om du vil ha “vanlig” ull så kjør på.

 

GRACE BABY SHOE
Bildene over
Fra str Nyfødt til 12 mnd

 

 

 

* * * *

 

 

Tja, ka skal eg si? Det regner og blåser fortsatt….tok meg en kjapp tur ut på terrassen bare for å plukke meg noen sukkererter til lunsj, men det var vått kan du si! Så ja, eg bare fikk på meg noe comfy klær og parkerte ved spisebordet sammen med perlene 🙂 Har fått gjort en del og kommet frem til at det blir endringer på denne 3.krakken. Det innebærer kun at eg skal plukke bort noe av det eg perlet i helga og bare fylle på og gjøre det ensfarget 🙂 Snart ferdig med plate nr 2 og da skal eg perle litt sånn dill som skal limes på krakken. Kjenner at det kunne vært godt med en kwil i dag, men det er snart middag så kanskje det blir en time på øyet etterpå?
Hmm det regner jo så sånn sett gjør det jo ingenting 🙂

 

 

HA EN FORTSATT FIN DAG
OG EN KOSELIG KWELL

 

Ja du? Eg skal til optiker på tordag!! JuHuuu

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åååå, så søøøte! Får lyst til å strikke noen, men har ingen venner eller familie med små barn. Hmmff…

Siste innlegg