Når fargene lyver…

 

Nå i morges fikk eg garnet eg kjøpte her om dagen….Der og da var eg giret på en tynn OG fargerik genser til høst-/vinterturene eg skal gå…Men…det må eg si….Eg ble skuffet over fargene…! Eg trodde eg hadde bestilt lys grått som HF, men eg hadde både den og beige som et alternativ, så det var eg sjøl som putta de i handlekurven, så den er grei 🙂

 

 

Men altså...eg så for meg en genser med knæsj fargestriper…Vel..

 

Dette er så autentisk som det kan bli, slettes ikkje vanskelig å ta et realistisk bildet… Fra venstre: Mandarin, Gul og Lys gul….For å si det sånn, eg hadde vel aldri spist ei mandarin om det var sååå blass i fargen…! Den gule er OKER og det er noe annet enn GUL, den lys gule er bare veldig…BLASS!?

 

 

 

 

Dette er bildet Drops Garn “lokker” med…Dette er skikkelig spreke farger og det var det eg ville ha…Å ja, eg VET at dette kan bli et problem når man shopper på nett, men akkurat det er en annen diskusjon for å redigerer bildene er uansett en Uting enten det gjelder smalere hofter eller farger…sukk
Kjente nå at
“drømme“genseren gikk rett i vask…sukk..

 

 

 

 

SEEE på den gule da? Ahaa skikkelig knall og sprek, overhodet ikkje den eg fikk i posten…Bare se på de blasse fargene på bilde nr 2…Vel, vel...eg har nå puttet denne irritasjonen inn i ei garnhylle og så skal eg se om eg finner bedre farger i et annet garn som kan erstatte disse fargene. De andre fargene eg fikk var nesten slik de fremstår, men ja, eg ble selvfølgelig skuffet – Det er lov selv om eg kunne tatt ræva med meg å tatt en tur på en Garnbutikk…DET er lenge siden eg har gjort og en naturlig årsak til det er fordi eg stort sett shopper om natta…Sånn er det med den saken, ellers er det ganske mange grunner for å shoppe på nett

 

Jaja, eg får prøve å fordøye litt av skuffelsen og kna noe leire enn så lenge,
der kan eg i allefall love deg at det er KNALL farger – Akkurat som eg elsker!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Heisan, Drops skriver på sin side at fargene på bildene kan avvike fra virkelig farge… gjelder vel egentlig det meste som blir solgt «via» bilder😉

    2. Ojsann, dette var ikke bra. 😟 Kjenner jeg deg rett, finner du en løsning. 🤔

    3. Hvis du ikke veit at du kommer til å bruke det til noe annet, hadde jeg returnert de. Du har loven på din side der:) Jeg har blitt flinkere til det med åra. Dumt å betale for noe du veit du ikke kommer til å bruke/ha glede av.

Siste innlegg