Når MAGI kan strikkes!

Designet av Ursa Major Knits

 

HVIS om atte du er på jakt etter DET spesielle sjalet, ja så anbefaler eg det virkelig til å besøke Ursa Major Knits sin Designside på Ravelry HER INNE!! Der kan du veldig tydelig se at magi virkelig kan strikkes! Hun har noen sjal som man ikkje skulle tro gikk an å strikke, de er helt fantastiske, og ja de er absolutt spesielle – og kanskje ikkje for alle. Syns du de er for mye, vel, så kan du dempe det ned litt med fargebruker. Eg? Åååå eg ville jo hatt alle!
Et for hver dag! Har kjøpt flere av hennes oppskrifter, men kommer jo aldri i gang…*Trist*

 

 

 

Designet av Ursa Major Knits

 

Et garn som går igjen i anbefalingene er Wollmeise, det skjønner eg godt, for eg tror ikkje eg har sett flottere garn når det kommer til klarheten i fargene! HER finner du en flott norsk nettbutikk som selger Wollmeise! Et annet garn, som eg forøvrig også liker veldig godt er Zauberball! Eg har noen på garnrommet….men selv etter flere år venter eg fortsatt på det perfekte prosjektet! *ler* Tror de nøstene mine etter hvert bare har blitt et fast inventar
og egentlig bare er gode minner fra et flott strikketreff 🙂

Kan jo ikkje bruke slike nøster på et random prosjekt…liksom??

 

BATMAN & ROBIN
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

Det er kaldt ute!! Oversikten på mobilen viser 5 grader og den følte temperaturen er -1! Er det mulig liksom??
I den nærmeste fremtid er det kun 5 dager med 10 grader!? Hmm håper virkelig dette snur snart, begynner jo nesten å bli litt nervøs for blomstene! Skal eg tro gartneriene så går det jo greit bare det ikkje blir minusgrader, men det er jo jaggu bare på håret! *skummelt* Har jo puttet noen kroner i jorda for å si det sånn *ler*

I går kwell fikk eg i allefall perlet ferdig og nesten montert ferdig det eg skal ha opp i grønnsakkassen 🙂 Det klør
i fingrene etter å få frøene i jorda, men det har allerede vært 2-3 korte regnbyger etter at eg sto opp. Frister ikkje så mye å gå ut da. Men men, eg har da nok å aktivisere meg med inne så eg får jo bare vente, vente og vente litt til 🙂 Eg var innom tanken på å dra frem malersakene mine!?? Kanskje eg bare tar en pause fra “alt” og setter meg ned å strikker på en arm!? Oj! Det er nesten ei uke siden eg tok i strikketøyet sist!
Ja sånn kan det gå i denne våronna 🙂 Men du?

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg