Nattugle, eller bare ei ugle?

Designet av Bridget Pupillo

 

Eg vet at mange av dere som leser her inne er noen skikkelig nattugler, meg selv medregnet, så da er vel denne jakka helt perfekt til oss? Er du glad i ugler så snapper du til deg denne her, frem til 16.september er det også tilbud på oppskriften! Trengs ingen kode, alt skjer automatisk når du shopper 🙂 Tilbud er bra, det er gøy!

Strikkefastheten på herligheten er 22 m/ 24 row, på hvilken pinne? I infodelen står det 3,75 mm og 4 mm,
men du bør strikke en prøvelapp for å finne “din” pinne 🙂 Hvis du strikker litt stramt bør du muligens gå opp et halv nummer på mønsterdelen for å unngå at dette blir for stramt.
(Da vil jo jakken bli smalere på det området, noe som ikkje er pent)

 

 

Designet av Bridget Pupillo

 

Jakka er fin den, men det blir jo også et veldig koselig strikketøy!

 

HOOTENANNY CARDIGAN
Bildene over
Fra 81 cm til 129 cm i overvidde

Denne jakken er også en del av ei eBook, ønsker du jakken + 9 andre oppskrifter stikker du inn HER,
hvis ikkje kjøper du kun oppskriften på jakken via linken over her 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Tviler på at det blir sååå mye strikking på meg i dag…har en jobb å gjøre eg…på kjøkkenet! Det kommer seg
og eg er definitivt nærmere mål enn det eg var før eg startet i går. Det meste av min kjøkkentjeneste i dag vil bestå av KRYDDER! Hvordan skal eg nå løse denne floka da? Ja for når eg står å ser på kjøkkengulvet
(hvor alt av krydder ligger) ser det absolutt ut som ei uløselig floke…*Stønn*

Du som følger meg på Snapchat så i går at eg fikk ei DIGER eske med nye “glass” til alle perlene min? Det var da det gikk opp for meg at eg har jo pillemen nesten 60 glass (de som ble byttet ut) som eg kan bruke til diverse
i skapene! Arabiske krydder f.eks, de kommer ikkje i sånne små pingleposer fra Rema, neida, de selges i sånn halvkilo og kilosposer! Så da kan disse glassene som eg “kasserte” i går komme godt med! Eneste eg for såvidt trenger er merkelapper! Var jo på Europris i går, da kjøpte eg sånne bittesmå merkelapper til de nye perleglassene – Hvorfor tok eg ikkje en pakke med de store lappene også? Iiiikkjeee sant! Uansett, har vel allerede nå funnet ut at eg skal tilbake til Europris – I dag! Ser behovet for enda en sånn stor boks (8 liter) som eg kjøpte til risen i går; Pastaskruer!! Det har me mye av, kanskje eg må ha en større boks enn 8 liter?? Gudene skal vite!

Eg er nødt til å ha en kopp med kaffi til før eg starter! Egentlig kunne eg tenkt meg tilbake til senga…sååå trøtt! Men men, snart helg! Håper det blir ei helg helt uten rydding!

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg har jo fulgt deg de siste dagene på Snapchat:) hvorfor ikke kjøpe en boks til melet også? Enten sette melposene oppi, eller tømme dem oppi. Jeg har nemlig skrekken for melbiller. Man kan spare seg for mye jobb om man sørger for at melposene er omsluttet av noe, dersom man er så uheldig å få melbiller (som ikke er farlig, men det går litt tid på å få dem vekk). Ha en god dag!

    2. Bokser til mel, havregryn etc er kjempekjekt. Og det blir så mye ryddigere. Beundrer deg for den sjauen du holder på med. Og så blir det kjempebra til slutt. Da har du tatt jule ryddinga også. 😂 Vinn, vinn.
      Og den jakka. Stønn. Den var helt uimotståelig.
      Men så var det den tiden da. 😱😂
      God rydding videre. Gleder meg til å se slutt resultatet.
      Du inspirerer.

Siste innlegg