Nei, Nei og NEI!! -Orker ikkje….

Designet av Stephen West

 

Altså….NEI!! Eg har ikkje TID til å se ting som dette! No No NOOO! Ikkje nå, ikkje ennå…tror eg har ei
“høne å plukke” med han designeren i Amsterdam….Stephen altså…DIGGER han her fra til måne og alt han designer, men dette teppe, ja det var liksom bare dråpen today…not tooooday…please!! Orke ikkje…
Eg har nemlig TING (<—Høner!) som MÅ bli ferdige!! Trooor t.o.m Ali skjønner det for han
har meldt seg selv til kjøkkentjeneste i dag…

 

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Det er forresten en sånn strikke-/kosekrok som dette eg egentlig drømmer om…du hadde skjønt det bedre om du så min krok i dag….den koker formelig! Har lovet meg selv at når hønene er ferdig klekket skal det ryddet! Å hjelp meg det skal ryddes!! Kan ikkje ha det sånn lengre, men hjelper lite å rydde før eg er ferdig
for eg trenger ALT eg har liggende her…

Men ok, tilbake til teppet over her: Du kan strikke det i den størrelsen du ønsker, vil også tro at du mer eller mindre kan bruke det garnet du ønsker (innen rimelighetens grenser vel å merke) Orginalt er det strikket i ull, og nøstene er på ca 115 m pr 50 gr 🙂 Eg har masse av garn i den tykkelsen…Kan jo nevne at eg har ei hylle med Østlandsgarn som forøvrig er mitt all around favorittgarn – Men det er ute av produksjon nå da, men Vestavind er vel kanskje det nye? Trooor eg må innom Coop Obs snart å plukke med meg noen nøster 🙂

 

PAINTING HONEYCOMBS BLANKET
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

I natt har eg faktisk sover godt, kjente på hodet at eg muligens har sovet litt vel “tungt”? Jaja litt kaffi og en saftig Ingefær Shot har fikset det, ute er det så mye som -14…..de klorer seg fast de der minusgradene altså! Selv med mange minus i over ei uke var det først i går at det var BITENDE kaldt! Skal ikkje mye vind til før man føler seg spiddet!! Brrrr Men men sola har hengt seg på himmelen så dagen blir nok bra den. Eneste huslige eg skal gjøre er å tømme stativet med klær her i stua, utover det?? Strikke OG perle!! EG må, eg er nødt! Har jo planer om å ha fotoshoot med Hønene før helga! Hadde vært digg å fått det gjort!

Eg nevnte for et par dager siden at den ene vinneren av Påskekyllinger ikkje har meldt seg, lovet å trekke en ny
i går, dagen i går forsvant….men, den nye vinneren av GUL KYLLING er….ANITA HENRIKSEN!
Send meg adressen din ([email protected]) så skal eg få den i posten 🙂

Nå skal eg få gang på denne dagen!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG,
DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

    1. Vakkert teppe. Selv er jeg ikke noe teppelager.. men liker å se på pene tepper andre har laget. Venter spent på photoshoot. Ser kanskje i morra kveld. For fra og med i morgen tidlig går jeg i koma og skal love å ikke våkne før seint efta. Etter 3dje natta på jobb.. hvor alltid natt 2 er tyngst, skriker hodet etter mer søvn.
      Håper du får en fin torsdag kveld og en frisk fredag😄❄

Siste innlegg