2 Heldige Påskekyllinger

 

Ok, da er eg klar da, til å trekke ut 2 stk som hver skal få sin materialpakke på disse kyllingene 🙂 Det er en grønn pakke og en gul 🙂 Oppskriften og fremgangsmåten på disse finner du HER INNE!
Vant du ikkje, ja så kan du likevel lage den en, eller en hel flokk om du vil 🙂

 

 

 

Denne Grønne KyllingPAKKEN skal eg sende til…..

 

HILDE J (mammsen)

Gratulerer så mye!

 

 

 

 

 

 

Denne søte Gule KyllingPakken sender eg til…

 

MAY LILLIAN

Eg har trekt NY vinner, hvem det er kan du se HER INNE!
Gratulerer til deg også 🙂

 

Så gøy!
Fint hvis dere begge 2 kan sende meg adressen deres på mail til meg ([email protected])
så skal eg få de flaksende i posen så snart eg er på hjul!

 

Har planer om flere Påske GiveAway og da blir det mest sannsynlig ei høne eller 2!
Det kommer an på hvor vellykket de blir, de er jo fortsatt ikkje ferdig 🙂

Ok! Da er kwellen godt i gang og eg har tenkt å strikke litt 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg