NEWSPAPER – Joji Locatelli

Designet av Joji Locatelli

 

Lenge siden eg nå har snakket om noen av mine favorittdesignere, en av dem er jo Joji Locatelli fra Argentina 🙂 Følger henne på de fleste plattformer og som så mange andre har det vært en tøff tid det siste året, men jammen har hun brukt tiden godt! Mye lekker fra den kanten for å si det sånn. Striper! Ja du vet, meg og striper, falt for denne go`biten her og legger den kjapt inn under favoritter. Hvis du myser på den får du en følelse av ei avis
(En sånn “gammel” type i papir og blekk *ler*)

 

 

 

 

Designet av Joji Locatelli

 

Hun har strikket den i Manos del Uruguay Fino og Norne Yarn Fingering – Merino Silk, du trenger i så fall 3 av Fino og 4 av den andre. Etter min lommebok koster dette skjorte i forholdt til at det er til et strikkeprosjekt, men det er jo noe man av og til kan unne seg. Hvis ikkje? Ja så finnes det mye annet garn som ikkje blir fult så dyrt 🙂 Manos del Uruguay er jo kjent for å ha mye lekkert garn ♥ Uansett valg av garn til denne hadde eg valgt garn i “samme gate” for å få “livet” i genseren om du skjønner. Se bare hvor fint den ligger og “henger”? Det vil du ikkje få frem om den strikkes i f.eks “vanlig” ull 😀 Noooen ganger må man bare lukke øya og trekke kortet *humrer*

 

NEWSPAPER
Bildene over
Str fra 72 cm til 152 cm

 

 

* * * *

 

 

Da var det fredag gitt og eg er klar for helg! Dib skal på hyttetur så det blir en ganske rolig helg her hjemme, ja med tanke på at han kjøpte seg en lydplanke i går som smalt til halv 3 i natt og fikk meg til å lette i søvne! JIIISES!! Vel vel, godt at hobbyrommet mitt er i andre enden av hans rom. Blir en kjapp handel
i dag for som må fikses fort og galant.

Eg hadde flere planer forrige helg som eg ikkje fikk satt ut i live, men eg vet ikkje ennå om eg klarer å realisere de denne helga heller. Tiden mellom mandag og fredag går så fort og eg føler eg ikkje har nådd målet eg satte meg for å få det som eg vil. Spørs hvor mye eg får gjort i dag. Derfor må eg bare sette tenna i taket og få gang på dagen, jo fortere kommer eg meg inn på Hobbyrommet 🙂 Min plan er: Handle, rydde/vaske (inkl Hobbyrommet), dusje og så lande i Dib sin gamingstol inn på mitt rom (Gudene skal vite at eg må kjøpe meg en ny stol!) og så skal eg bare sitte der til eg er i mål….forhåpentligvis! Ok, eg kjapp kopp kaffi nå så er eg i gang 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg