Noe å beundre – Oppskrift

Designet av Anneke den Outer

 

Noen ganger blir eg ganske så betatt, som nå! Eg vet at eg aldri kommer til å hekle noe som dette, men altså…FOR en fargebruk, det er jo som regel den eg faller for først! Utrolig bra jobba med tanke på at det er brukt
solid nøster og ikkje flerfarget garn. Nydelig!

 

 

 

Designet av Anneke den Outer

 

Designeren laget dette fordi hun trengte en duk til et stort bord hun hadde ute 🙂 Sikkert flott som duk ute i hagen, en fantastisk fargeklatt! Trenger ikkje så mye blomster da! Eg? Vel, om eg skulle heklet dette ville eg nok heller brukt det som et pledd i sofaen eg har ute 🙂 Noe eg garantert er sikker på er at her ligger det mange
deilige og koselige hekletimer, kanskje ute i den samme hagen?

 

FLOWER OCTAGON TABLECLOTH
Bildene over
Str 140 cm X 140 cm

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I går var en bra dag, bedre enn fredag i allefall – All fremgang er GOD fremgang, men i dag? Litt usikker….er “sår” i hele ryggen føler eg…Sliten på en måte, grunnen til det er nok fordi eg f.eks fokuserer sååå mye når eg skal reise/sette meg og på den måten sikkert bruker muskler eg vanligvis ikkje bruker på samme måte…Ikkje vet eg, men det følses som det hadde vært deilig å strekt ryggen skikkelig ut! Flere ganger om dagen strekker eg armene godt over hodet og tar dype mage/lungedrag bare for å ikkje få en vane for korte inntrekk. Det gjør ikkje særlig vondt når eg puster, men det er rart hva man legger seg til for vaner når noe er vondt – Best å være på den sikre siden tenker eg 🙂 Tror nok at denne grillklypa blir med meg også i dag, ja garantert i morgen også…Tror muligens eg blir sittene å strikke som i går, gå noen runder INNE for å bevege meg (Ute plasker det ned!) men den skrittoversikten min ble extremt latterlig denne uka...startet bra og så bare stupte den! Beskjed fra klokka:
“På tide å gjøre noe” – Synd den ikkje har fått med seg hva som skjedde *ler*

Er ikkje bare bare å være ute av gamet….I løpet av helga har eg havnet ut på “kjøret” inne på Temu hele 3 ganger….Ingen formue for eg har en MAXgrense hver gang eg havner der…200 kr…Får mye for det der hehe Men så er det sånn da i en sådan hverdag at eg også blir sittende å scrolle en del på TikTok…Der har eg observert en økende trend som Amira og de testet ut for sikkert 15 år siden...Se man lenge nok på det blir man Ko-Ko og selv om man er passert 50 blir man fristet til å prøve…Ikkje sant...Så nå har eg en del produkter på vei hjem fra en norsk nettbutikk som eg skal prøve og dette gleder eg meg til! Kjenner jo noen som eg er sikker på blir begeistret!! Nå må eg få laget meg litt frokost og sette dagen i lavgir!

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Den duken, teppe, ser jo nesten brodert ut. Skjønner ikke at det går an å hekle sånn jeg. Og jeg HAR heklet noe i mitt liv 😀 God bedring til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg