NY DIAGNOSE : TemuSyndrom

 

At eg er lett påvirkelig har aldri vært en hemmelighet, dog innen spesifikke tema; Som Strikking og Hobby, stort sett….Bortsett fra når eg er i ryddemodus og “Må ha” bokser og diverse for å lage system…sukk…Men altså…dette ⇑ Hva i alle dager skal eg nå med dette? Har flere ganger sett, spesielt på Am.filmer at dette lages, full fart, smått og søtt! Så det nå nylig på en film og måtte prøve, skar opp papir i rett bredde/lengde, men nei…vanlige ark blir for stive…

 

 

 

 

Så skrev eg “Papirstjerner” hos Temu og et eldrorado av slike papirremser strømmet over skjermen, ikkje var det dyrt heller så eg klikket i vei….Nå kan eg lage mange mange tusen stjerner om eg gidder…Galskap, ja…Men? Eg betalte godt under 100 kr for alt dette *humrer* Så da kan eg lett brette noe stjerner om eg ikkje har annet å surre med, eller bare trenger å koble ut 🙂

 

 

 

 

Det var 2 pakker i dagens post og eg fikk en haug med støpeformer! Altså nå tar det litt av her, men sånn er det…også disse er jo veldig billige! Ali er en tur på butikken nå og eg har 10 kg steingips i bilen…håper han tar det med seg opp for eg MÅ teste ALLE formene pronto!

 

 

 

 

Nappet med meg en liten røys med pensler også…Gudene skal vite at eg har et storforbruk. Med det vimsehodet eg har glemmer eg de stadig i vann eller maling, da er det greit at de ikkje koster en formue.
Har hatt min kvote med mårhårpensler, men Hekkan de er blitt sååå dyre! Føler ikkje eg har samme behov
for vidunderpensler nå som eg hadde før 🙂

 

 

 

 

Sånn! Da er det bare å vente til eg får gipsen inn he rpå Hobbyrommet! Ellers skal eg bare kose meg her på Hobbyrommet før eg skal på kjøkkenet å lage middag. Kl 17:30 skal bilen får nye sommerdekk så da rusler eg meg en tur mens den står hos Mekonomen. Var jo på SUS i morges og fikk en sånn BT-måler på meg så noen skikkelig tur blir det ikkje, derfor eg la opp til en “hviledag” i dag. I morgen er det planlagt topptur med søs, så eg håper værmeldingen holder det den har lovet, nemligen sol! I dag er det hele 13 grader og litt regn, sååå herlig! Dib har også bursdag i dag (22 år) den skal me feire på lørdag er planen! 🙂

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg