NY JAKKE TIL VÅREN?

Reklame | House Of Yarn

Designet av Irene Lin

 

Noen ganger faller du så kjapt og hardt at du ikkje vet hvilken fot du skal stå på!! Tror bare eg må kaste meg rundt og i det minste få i box oppskrifta!! Du får faktisk 20% på oppskrifta frem til 6.januar 🙂 Greit å få med seg!

Jakka har en strikkefasthet på 16 m på pinne 5,5 og da går det rimelig kjapt! Ang garn så kunne eg godt tenkt meg å brukt f.eks Alpakka Tweed, Big Sterk eller Lerke Pluss! /Det er merino i alle 3 garntypene) For meg så funker alle 3 🙂 Det hadde virkelig blitt en digg jakke og flettene ser jo ut som en drøm å strikke 🙂

 

 

CABLED CARDIGAN
Bildet over
Fra 101 cm til 121 cm rundt brystet
Fra 56 cm til 63 cm i hel lengde

 

 

 

* * * *

 

JISES!! Eg la meg allerede kl 1 i går og sov uten alarm for eg regnet jo med at eg sikkert kom til å våkne i 9 tiden, men neida!! Eg våknet kl 11 eg!! Hele lørdags formiddag rett vest! Blir ikkje mye Me-Time på morningen da gitt, ungene er jo oppe å hopper + at Ali kommer med en gang han hører kaffitrakteren pipe haha Får satse på at de blir opptatt med sine egne ting ut over dagen og at eg får et par timer for meg selv, kjenner eg kan trenge det 🙂

Eg har tenkt å bruke helga til avslapping, er vond og sliten i kroppen. Fra mandag av er planen å starte opp igjen her i heimen!! Første skritt må bli å komme seg ut å hente hjem noe mer maling til dørene og vinduene+lister. Alt den andre malinga kjøpte me jo i sommer så det er i boks 🙂 Såååå er det bare å sette i gang!! Amira har satt i gang sin egen lillestore agenda!! Hun skal nemligen kjøpe nye hvitevarer til kjøkkenet!! Begge ungene har en fin innstilling der ser du, for de eier jo hjemmet sitt like mye som Ali og meg, og da er det kjekt når de tar grep selv. Det må eg si, hvitevarene hun viste bilder av er helt RÅTT! Gleder meg!

Nå skal eg bare brette resten av klærene på stativene og få de i skapet før eg setter i gang vaskemaskinen for dagens vaskeøkter 🙂 Skal bli godt å se gulvet på soverommet igjen og ikkje minst få noe mer klær å velge i igjen 🙂

 

HA EN FLOTTERS
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei litt Slabbedask Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg