Ny samlemani?? -Elsker buksene mine!

 

Juhuuu i dag fikk eg min 5. deilige “KoseSlarveSoggy” bukse levert hjem 🙂 *LYKKE* Den nyeste er den eg har på meg – En litt rooolig utgave av solsikkebuksa kan du si – De 2 buksene er sydd i Bomullsjersey, skikkelig digge-digg bukser! Eg hadde jo planer om at Dib skulle ta bilder av meg i alle buksene, men nå er det en gang sånn at når ungene vokser til så har me mødre veldig lite kontroll på ungene sine planer….Så som du ser her måtte eg til med selvutløseren for å fikse det 🙂 Da gadd eg ikke springe inn og ut for å skifte, sååå gode blir ikke bilder med selvutløser…for å si det sånn…! Vel vel, eg e Uansett strååålende fornøyd og i løpet av tiden Monica (Mocina Design) var her ser det nå ut for at det må bli en bukse nr 6….Alle kreative sjeler trenger ei arbeidsbukse!! Ei bukse eg kan tørke fingrene på f.eks…2 av mine godt brukte pysjbukse er fulle av spraymaling etter helgens tid på gasskammeret (Lilledoen i gang som eg bruker
til lakkering når det blåser ute!)

 

 

 

Det er altså Mocina Design som har sydde alle 5 buksene 🙂 Nå er det så greit vettu, hun har alle mine mål så når eg finne et stilig stoff, sjekker eg med henne først om det funker og så bestiller eg bare stoff og sender rett hjem til henne….Såååå greit vettu *fniser*

 

 

 

 

Dette er “fin”buksene, de er mye smalere enn de såkalte kosebuksene. Den brune er i nydelig cord mens den stripene er i et lekkert sommer jeansstoff ♥ De har også sånn hemper på selene så da ser eg så striglet og stelt ut når eg har på de, ikke like gal ut som i de andre, for å si det sånn MoHaaa

 

 

 

 

Dette er “GodtHumør” buksene – Elsker de!! De solsikkene der har eg fått sååå mange kommentarer på når eg er ute å svinser, sånt er gøy! Du kan se nærmere på Julebuksa HER (Den er i linstoff) og Solsikkebuksa finner du HER! Mocina design har også sydd en fantastisk STILIG kjole til meg – Må nok sikkert ha flere av den også…! Ps: Mocina design syr også noen hinsides flotte vesker, bare nevner det i tilfellet du er på jakt! MoHaaaa Dessverre er hun ikkje såååå flink til å poste alt på Instagram…hihi

 

 

 

 

Om ikke alt det var nok så fikk en også norges mest inkluderende sokker fra Turistforeningen!! JuHuuu I år er hele den norske fjellheim kledd i regnbuen i form av passende flagg, DET syns eg er helt nydelig!

 

 

 

HA EN FORTREFFELIG AFTEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg