Finnes ikke dårlig vær! -Ta på KJOLE!

 

Været er INGEN unnskyldning, det er innlært nå! Man avlyser verken trening elller tur pga været, eller…så sant det ikkje er fare for liv og helse, avlyses det ikkje! Nop! Det er da ikkje et tema en gang…Er bare å få på seg skikkelige klær så går det så fint atte! Noe av det beste når det regner er jo selvfølgelig regntøy, men caps er vel så viktig! Spesielt om man bruker briller er det et must, syns eg. (Caps er også godt når sola er høyt på himmelen!) Eg har lenge slengte på meg oljejakka når det regner, men sist utetrening i regn ble eg søkkvåt på magen…Er jo bare knapper i de “gammeldagse” oljejakkene…Passet fint at eg da noen dager senere ramlet over HellyHansen salg…på nettopp regntøy. Eller, i følge HellyHansen selv så har ikkje de klær de kan kalle regntøy fordi de er ikkje 100% vanntette, men man kommer langt, eller i allefall et stykke med 15-20.000 i vannsøyle. Litt rart syns eg for siden eg var liten hadde HellyHansen “fiske”butikk i Stavanger. Der ble det solgt klær til fiskere, men ok…da var det faktisk oljeklær...Anyway, eg kjøpte meg bukse og jakke nå nylig og eg har ennå ikkje blitt våt gjennom det, så der gjorde eg et godt kjøpt for klærene er jo ikkje av det rimelige slaget 🙂 I dag er det på med ull og regntøy, det er tirsdag og da er det ut i skogen med strikk og bare får “det trent”! Om det blir rundt vannet også får me jo se, det er litt godt det å gå beina av seg etter en litt tung styrketrening. Blir travelt i dag ser du for eg skal til frisøren kl 13, dvs det er hjem, kattevask og skift + gjerne få i seg litt mer mat. Ååå skal bli godt å ta kontroll over krøllene igjen, når caps`n begynner å bli trang da er det på tide og klippe de ned og barbere nakken! Ja, eg er heldig…
har så mye og tjukt hår at eg barberer det meste av nakken hehe

 

Men ok…

 

Har fått meg ny kjole! Juhuuu Innviet den på besøk i går kwell! Så deilig og sååå KUL! Monica (Mocina design)
og eg var på stoffshopping før jul, mulig du husker? Hun har sydd 2 knall flott selebukser til meg (Bilder av de kommer, har lyst å ta bilder ute og da trenger eg bedre vær hehe) Men eg måtte bare legge ut et kjapt bilde fra Hobbyrommet for denne kjolen er for meg perfekt! Passe cozy, men veldig kledelig – Lårkort skal vites!
Sydd i deilig jersey (Mener det var det det heter ja) Er det noe eg ikkje kan så er det å sy! Nå er eg eier av 4 fantastiske bukse, du kan se de 2 andre eg har HER og HER 🙂 De 2 nye eg har fått er ikkje så crazy,
de er mer vanlig og lekre bukser ♥

Fikk akkurat en melding…Så gøy *ler*….Eg har blitt kåret til månedens blogger av vår alles “fjaseblogger” 🙂 Trooor muligens han må lese seg opp på bloggen min hehe Vil jo si at den innholder så mye mer enn bare strikking, men eg overser galant det når han kaller meg for en ekte bloggdronning 🙂

Til slutt skal eg bare minne om Kvikk Lunsj Konkurransen som trekkes i morgen,
3 heldige skal få tilsendt hver sin deilige pakke!

 

 

 

LAG DEG EN BRA DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg