Ny veske? -Oppskrift

Designet av Natalia Kononova

 

JOoooo det er helt sant! Vesker, eller strikkevesker kan man ALDRI få for mange av! Eg har mine hengende bakom døra på Hobbyrommet, men måtte flytte noen inn på boden fordi døren min kunne ikkje stå åpen…! Mmm Nop, kan ikkje ha for mange 🙂 Dessuten er eg ganske sikker på at du ikkje har ei SebraVeska!? Har du?

 

 

 

Designet av Natalia Kononova

 

Ok, kanskje du har, men du har garantert ikkje ei veske med ei SebraRompe? Haha ser du, her er veska du ikkje hadde, men som du likevel bare må må! Eg vil ha ei med sebrarompe, var jo kjempestilig! Den er heklet med mosaicteknikk og det er masse bildetutorial som hjelper deg underveis, og vil du ikkje ha veske, vel…da lager du deg stilige puter til f.eks utesofaen- det ligger info om dette i oppskriften 😀

 

HEADS OR TAILS ZEBRA MOSAIC BAG
Bildene over
Str 38 cm X 38 cm + Håndtak

 

 

 

* * * *

 

 

Ikkje for å irritere de som fortsatt har snø i hagen, men i skrivende stund har me 10 gr og full sol her….*hold deg fast*: På fredag blir det også full sol og hele 19 grader!?! Er det mulig!? Sååå deilig! Nå må bare Ali få fart på den terrassemalingene, aldri godt å vite, kanskje me har vinter igjen neste uke…
Me er jo ikkje kjent for å ha et stabilt vær liksom

I dag er det innafor å dytte de gule tulipanene ned i det brune bosset, skal også få alle kyllingene tilbake i boksene sine for nå er påske finito finales og neste gang noe pynt skal frem blir ikkje før til jul. Nå kan me slappe av noen måneder og kun tenke på sommerblomster! I dag blir det kun en T-shirt under jeansjakken tenker eg, eg burde gått på trening i dag, men dagene er litt kaotiske for tiden så eg troooor eg går ut å gjør det
eg må så får resten komme etter hvert.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg