NYE DESIGN : STEPHEN WEST

Designet av Stephen West

Uansett om man liker Stephen West sine design eller ei så kan man slettes ikkje unngå å kjenne på pur strikkeglede!! Eg elsker mye av det han har designet selv om eg ikkje alltid umiddelbart faller for hans fargevalg, Nop, det er han ganske unik på og eg beundrer det virkelig! Kjenner noen strikkere som strikke SW- Design i samme gale farger som han og det blir så STILIG! Skulle ønske at eg fikk det til! Føler på en måte at eg må ha noe mer kontroll enn som så, ja på det eg strikker liksom til at eg bare kan ta noen vilkårlige flerfarga hesper å bare strikke i vei uten mål og mening haha Ja for mye ser slik ut, men eg elsker å se på designene og eg elsker å se når slike ting blir brukt.

Av den grunn er vel genseren over noen mer eg kan ha kontroll på; 2 farger 🙂 Her kan du selvfølgelig også strikke en skikkelig gla`genser på lik linje som du kan gjøre den lekker helt etter egne fargevalg 🙂

 

THE BUBBLE SWEATER
Bildet over
Fra 84 til 137 cm rundt brystet

 

Designet av Stephen West

Et deilig, stort sjal strikket i merino med forskjellige struktur mønster 🙂
Strikkefastheten her er 17 m så strikk i vei og kos deg 🙂

 

PIERRE
One Size
64 cm X 218 cm

 

 

Det går laaangsomt, men det gjør ofte det på pinne 3 når man nærmer seg nesten 400 m!!! Jepp, tålmodighet er en dyd og det skal bli en sann fryd når ermene om et lite stykke skal settes på tråder 🙂

Liker veldig godt mønsteret! Med så pass tynt garn og pinne blir selve mønsteret så delikat og lekkert! Dessuten syns eg det blir flott i svart! Vanligvis ville eg vel i denne sammenhengen valgt hvitt uten egentlig å tenke over det, men eg er veldig godt fornøyd med valget eg tok 🙂 Blir nok heller verre når mønsteret er ferdig for da er det jo bare å strikke grått så langt øyet rekker…Sukk

Genseren eg strikker er et design av Isabell Kraemer og oppskriften på denne kan du kjøpe HER INNE PÅ RAVELRY 🙂 Oppskriften er engelsk, men den er veldig enkel uten noe knussel! Dessuten kommer du til å lære en herlig måte å øke i rundfelling! Fullstendig USYNLIG! JuHuuu

Eg sitter fortsatt her å har ME-TIME 🙂 Jepp, han Ali sover ennå hehe Eg har da i det minste fått ryddet og vasket det som skal, men litt usikker på hvordan resten av dagen blir. Egentlig kunne eg tenkt meg å hente hjem helgekosen i dag + eg kunne tenkt meg en tur på IKEA for å hente hjem Amira sin Julegave til Dib 🙂 Han fikk jo GamingPult av henne, men de hadde den ikkje inne før jul, men NÅ har de det og da kjenner eg meg litt annige 🙂 Jaja, får se hva som skjer når Amira kommer hjem fra jobb og Ali står opp 🙂 Dib er ikkje hjemme før i 21.30 tiden i kwell og det hadde jo vært gøy å overrasket han 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT DEILIG DAG

 

 

Go`klem fra ei litt Gira Vibbedille 🙂
Røykfri i 34 dager uten problem!

0 kommentarer

Siste innlegg