Nye Sommersko?

Desigent av Giulia Pizzato

 

Dette har eg sagt mange ganger: Det er ikkje den ting du ikkje kan bruke Granny lapper til! Når du kan hekle deg klær av alle typer, tepper, vesker, ja og nå sko? Vel, da er behovet stort sett dekket 🙂 Så sommerlig, hippie
og gøy! Det er nemlig mulig å bli i godt humør av et par sko – Ikkje verst!

 

 

Designet av Giulia Pizzato

 

Nå skal eg skynte meg å si det selv før det renner inn med meldinger på HVORFOR! *ler* Ja, beklager, men eg så det ikkje før eg var vilt og hemningsløst forelsket i disse skoene….men dessverre så er oppskrifta kun på ITALIENSK!! Eg kan jo ikkje få med meg alt i iveren 🙂

MEN! På den andre siden så er jo dette en god mulighet til å bare hekle skoa likevel, hvor vanskelig kan det egentlig være?? Ikkje sant? Kan du hekle? Kan du hekle Granny lapper? Har du over 10 Grannylapper på samvittigheten så er det bare å finne et par såler og sette i gang – Eg har trua!

 

 

SNEAKERS GRANNY SQUARE
Bildene over
Str 39,5/40
Italiensk Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ble lovet litt torden nå i morgentimene (Det er alltid så friskt og godt), men eg har ikkje hørt noe til det? Begynte akkurat å regne, det er også litt herlig, spesielt siden det er meldt sol og varmt resten av dagen 🙂

Har i grunnen planlagt en rolig dag for mitt vedkomne, men så ser eg at eg kunne trengt ei flaske med Juice til dampen min…Hmm…Den butikken er stengt i morgen så da må eg nok svippet ut der kjapt i dag! Satser på at det ikkje baller på seg med f.eks: “Siden du skal den veien, kan du…?” Nei, nå trenger eg faktisk helg uten at eg får noen “Du må…” Eller “Kan du…” i hodet mitt. Det eg trenger er å få styre litt med mine egne ting, så kan de andre ta seg av resten – Selv om eg vet at det ikkje skjer…Sukk…Det var den der HYTTAAA
eg skulle ønske eg hadde muligheten å dra til 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg