NYHETER # Isabell Kraemer

Designet av Isabell Kraemer

 

JAVEL, så lenge var Adam i paradis…eller var det Eva?? Selv om det i det siste har poppet om mye flott og fint som eg virkelig har lyst å strikke har eg likevel holdt meg selv i tøylene og strikket på prosjektet i kurven. MEN! Det er noe helt annet når Isabell Kraemer kommer med noe nytt! Hjertepumpa går betraktelig mye raskere da og når det er i tillegg er en hele jakke i rillestrikke!?! SERIØST!?? Forventer du nå at eg skal være tro med mitt strikketøy!?? HA! Åsså ikkje bare det, men dama smeller like godt til med et design til, på en og samme dag! ER DET MULIG!?? Eg måtte bare klikke meg rett ut fra Instagram i morges da eg oppdaget hele showet! Omg! *Du svake menneske* poppet å plutselig opp i hodet mitt…seriøst…?

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Se bare på den herlige ryggen da? *Dån*
GIVE IT TO ME!!

 

 

EULA
Bildene over
Fra 90 cm til 131 cm i overvidde
Strikkefasthet 24 m/ 48 row=10 cm

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

MYCROFT
Fra 84 cm til 128 cm i overvidde
Strikkefasthet 20m/29 row= 10 cm

 

Hvis du kjøper begge disse oppskriftene før midtnatt i dag (20.mars) får du 25%
rabatt siden Isabell Kraemer har bursdag 🙂 GRATULERER 🙂

 

 

 

 

* * * *

Å du milde overdrivelse så sinnsykt søvnig eg har vært hele dagen!! Selv om eg ikkje var i seng før halv 3 i natt sov eg jo til halv 10 og det burde være innafor, men men, mulig eg kvikner til etter å ha kjørt Dib på trening.
Eller, i dag blir det ikkje trening, men ungene som han er Instruktør for skal
Graderes i dag og han skal være med for å motivere og heie 🙂

Uansett, trøtt eller ei, eg har fått gjort NOE som har ligget på meg lenge og det i seg selv føles veldig befriende!! Mulig du har kjennskap til hvor vrangt det er å ringe til Nav noen ganger? Ååå det knyter seg alltid i magen min!! Neida, eg har ingenting å være redd for, men eg syns bare det ER pyton!! Ikkje bare har de et rabalder av et registert du må gjennom via tastene på mobilen før du i det hele tatt blir satt i KØ….*Ventetiden nå er ca 16 min* OK!! Etter 10 min med venting, nok en beskjed; “Ventetiden er ca 12 min” HEI!! Om det var noen som snek i køen eller hva?? Tro om de tenker at ringer du Nav så har du nok sikkert “Fri” hele dagen og har ingenting bedre å gjøre enn å sitte i telefonen…Vet`kjeAnyway, det må eg jo bare si! Skal du sende papirer/dokumenter til Nav?
Nada problem, det gikk lett som en plett, Swosj så var det gjort. *Puster lettet ut*

 

Akkurat nå er det litt middagsrester i lufta og Dib er på vei hjem fra skolen! Hørte også “rykter” om at gartneriet her opp nå er åpent så ut å shoppe agurker er på planen for turen vår ut etter på 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg