Nytt År og Blanke ark + Litt blomster

Foto: Amira A.Najem – Dalsnuten, Sandnes

 

Eg er ikkje i tvil, men Amira tok helt klart det vakreste nyttårsbildet i natt! Dette er jo MAGI så det synger og eg håper at det på en måten definirer året som kommer ♥ Tenk det å gå til topps på Dalsnuten midt på natta liksom, bare turen opp må jo ha vært…skummel? Men, helt klart verdt det når man ser bilder som dette ♥

Sånn ellers så har jo det nye året startet med regn og grader rett over 0, så det er rimelig kaldt ja 🙂 Mor mi har kommet seg på beina og frokosten er servert. Normalt sett hadde eg nok allerede vært i gang med å fjerne jula, om det ikkje blir senere i dag blir det garantert i morgen 🙂 Får sjå hvordan dagen utvikler seg. Blir nok å plukke opp strikketøyet litt nå først og så skal nok Nyttårskonserten på da er jo året i gang 🙂

 

 

 

Designet av The Loopy Stitch

 

Hva med å starte med litt blomster?
Rett og slett hoppe rett til våren ♥

 

 

RESILIENCE IN BLOOM
Bildet over

 

 

GOD NYTTÅR, KOS DEG
OG HA EN FLOTT JANUARDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Fantastisk bilde.
      Godt nytt år til deg og dine.
      Håper året blir godt for oss alle.
      Og jeg ser fram til å følge deg videre.
      Nyttårsklem. 🥰

    2. Godt nytt år!
      Her er det ikke snø, det er tørt og fint på veiene og temperaturen ute ligger på 2-3 pluss grader.
      Håper det blir et fint strikke/hekleår. 🙂

    3. For et vakkert bilde. Kod deg i dag du.. jula kan vente litt til. Vi tar treet i dag og resten til uka. Nissene kommer krypende nærmere og stua blir trang. Godtå komme tilbake til normalen igjen👍🤗

    4. Godt nytt år. Takk for mange linker til herlige oppskrifter. Har kjøpt en del av de i løpet av året vi nettopp har forlatt.Skal kose meg med de i 2021.Og jeg er jo ikke et sekund i tvil om at du vil,også i år,finne masse godbiter å legge ut på bloggen din. Gleder meg.

Siste innlegg