Nytt Design : Kate Davies – Ble problem med en gang…

Designet av Kate Davies

 

Det siste året har eg ganske enkelt skygget unna noen av mine favoritter, ja som Kate Davies og Isabell Kraemer….noe flere har stusset over. Før var begge 2 titt og ofte innom bloggen min og strikkepinnene mine glødet mange ganger i uka…sukk…Det er fordi hver gang noen av de la ut nye design så var eg på hugget med én gang! Blir i grunnen lite produksjon av sånt….bare påbegynte prosjekt hehe Vel, de fleste vet jo hva eg har styrt med de siste 2 åra? Ikkje sant…Mye perler, og verre ble det da eg fikk meg Hobbyrom i fjor..Jadda jadda. Endelig kunne eg jo få utløp for alt eg har hatt lyst å styre med, for eg er jo nemligen ikkje bare glad i å strikke, problemet har jo vært at alt det andre eg liker krever litt plass…ja

 

 

 

Designet av Kate Davies

 

Men altså…denne jakken her fikk meg til å tilte litt, mulig eg hadde valgt andre farger, men dog….Sjekk de flotte vrangbordene da!! En sånn type litt lett jakke hadde gjort seg i min garderobe. Har jo t.o.m liggende noe nydelig garn i lammeull og silke som eg skulle strikket et eller annet drømmeprosjekt av…eg tar dype magadrag hver gang eg ser på det garnet...er jo sååå fint! Det må snart være modnet vel? Kunne faktisk strikket denne jakken i det garnet!?!? Måtte bare hatt noen flere farger…sukk…der begynner hodet å spinne “farlige” tanker igjen…
Men, eg har en Russedress å male og må skyve all strikkemani litt til sides ei stund…

 

POWDERMILL
Bildene over
Fra 89 cm til 143 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

S Ø N D A G og skyvedøra er halvveis åpen uten at eg fryser! Kan legge til at eg sitter barføtt uten å fryse! JuHuuu Jadda, det ER vår! Akkurat nu er det 10 gr og sola henger på en skyfri himmel! Ali ordnet litt på terrassen i går for å klargjør til vask…det skulle han forøvrig gjøre når været ble bedre…? Bedre sa eg…?? KAN det blir bedre enn denne helga? -Det er litt kaldt var svaret eg fikk…O M G ! Eg vet i allefall det at nå skal det straks i hus et spann med maling til veggen ved inngangen, for nå begynner temperaturene å bli stabile. Var litt redd for å bare kjøpe det hjem her for et par uker siden, for eg kjenner noen som ikkje helt er enig med de temperaturene når det gjelder
å male ute haha I går fikk eg i allefall hengt opp biene ute ved inngangen, så ja; Eg er i seget kan du si 😀

Planer for dagen? I dag BLIR det maling! Tok bare litt tid i går, måtte jo gjøre så mye annet enn å være på Hobbyrommet! På kwellen fikk eg nå i allefall skisset opp hele ryggen så pr nå er det kun eg som skjønner hva som foregår der. Dette blir spennende! Dessuten fikk eg perlet mitt aller først Miniprosjekt og vettu? Det ble akkurat slik eg så for meg og ikkje minst ble det vellykket!! Yes Yes!
Litt hemmelig ennå siden det er en overraskelse til noen 🙂

Hvis du vil hjelpe meg å kjøpe Tegnesaker og div til ukrainske barn som kommer hit kan du klikke deg videre
inn HER og vil du se hva eg allerede har kjøpt? Vel, da sklir du inn HIT!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg