Oliver`s Teppe – Utrolig flott!

Designet av Danielle Chalson

 

Selv om eg eegentlig elsker lappetepper i mangen farger er vel tepper som dette ⇑ det aller aller fineste. Et virkelig lekkert blikkfang på sofaen derane! I utgangspunktet er dette enten et babyteppe eller et litt større teppe (Barneteppestørrelse) som man kan ha over fanget. Vil tro, og er ganske sikker på at det er ikkje vanskelig
å strikke det enda større
, altså; Sofapledd. Tepper som dette strikkes jo i rapporter, mål deg da bare frem til hvor mange rapporter du trenger i bredden for så å strikke så langt du ønsker. For min del er dette veldig kjekke tepper å strikke. Eg har 2 Umaro på samvittigheten og de strikket eg etter hverandre – Det var en bragd til meg å være! Året var 2013 😀 Eg strikket mine i Andes fra Drops, men har sett flere som strikke det i babyull
og vips har du et lekkert babyteppe.

 

 

 

Designet av Danielle Chalson

 

Dette teppet har en strikkefasthet på 21 m/ 25 row, om du ikkje akkurat skal ha en spesifikk størrelse er ikkje strikkefastheten det viktigste. Det viktigste er jo at du bruket et garn du liker veldig godt. Bruk gjerne også et garn som holder seg godt, er jo extra kjekt om et så stor arbeid overlever en del år.

Under skrivebordet mitt i en stor kurv har eg et teppe, et sånn gigant teppe. Gigant fordi at hver maske omtrent kan brukes som ei pute hehe Det strikkes på pinne nr 30 mm og eg skulle virkelig ønske
eg fikk frem ånden til å få det ferdig…Sukk

 

OLIVER`s Blanket
Bildene over
Babyteppe, Barneteppe og sikkert også et voksenteppe

 

 

* * * *

 

 

Jøss! Sola skinner som bare det ute, ja det er nesten så eg kunne tenke meg å henge den planlagte klevasket ut
i dag!! Siden eg ikkje har en bil som er optimal må eg jo finne på noe inne….Ikkje sant? Da vasker eg klær, målet er jo å bli HELT tom for skittentøy, som om det lar seg gjøre…? Tja, hvis me alle 3 går nakne noen dager så skulle det gått fint. Vel vel, i dag er det dunken på Dib sitt rom som skal tømmes 🙂 I mellomtiden er eg NØDT for å finne på ei dille som eg kan bli hektet på! Har ikkje noe spesifikt som eg styrer med om dagen, ja utenom å rydde da,
og på det området kommer eg nok aldri i mål…

Eg har lyst på ei likedan boble som eg hadde i fjor da eg styrte med alle Armbånda, ikkje nødvendigvis for å selge noe, men for å ha noe eg kan bli giret på 🙂 Eg prøver å vri hjerne over på noe til Påske, har noen ideér,
men har ikkje helt kommet i gang…

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg