Om eg ble skuffa??

 

For en dag sier eg bare! Selv om det fortsatt ser ut som BARE kaos, så har eg fått gjort mye….Ja som å sitte
å rulle av store skjemmende Prislapper på det aller meste av hobbystashet mitt! *ler* Ja og sånne klisterlapper med navnet mitt på! Men ja, eg rydder litt og litt, sorterer, ser på noe flere ganger før eg evn kaster det. Nei eg kaster ikkje fult brukende ting, da hadde eg først spurt om f.eks du hadde trengt det 🙂 Eg kaster det eg syns er ræl. Deilig å rydde, og endelig skal alle tingene mine kommer frem og kanskje også bli brukt! Nesten alle tingene mine har jo vært nedpakket i esker og kurver fordi eg ikkje har hatt skikkelig plass til det. Eg prioriterte garnet mitt når me flyttet inn i denne leiligheten 🙂

Ble så glad i går, Amira ringte: “Mamma, om du har maling?” -Eheee Ja? “Ok, har du glitter også?” -Ehee ja, masse. Amira skal passe datteren til en kamerat på fredag og de skal kose seg å lage bilder av shell, JØSS!
MIN DATTER SKAL HOBBYLERE!?! Ka skjer?? Men så koselig! Så ja, da kommer hun her da å “shopper”
i skuffene mine, Åååå det varmer et mammahjerte ♥

 

 

 

 

Men ok, la meg nå tegne og fortelle litt for eg er ganske kry fordi eg kom på denne ordninger her – Sikkert mange som har gjort det før meg da, men eg har ikkje sett det så eg startet jo med å kjøpe til 1 skuff først. Det er en stor Malmkommode (<—Hvis du er Familymedlem får du 300 kr i avslag!)

Eg hadde jo egentlig tenkt å kjøpe disse Smart Store Boksene da me fikk i hus de nye kjøleskapene i fjor, men har ikkje kommer så langt. De passe jo helt genialt i disse skuffene altså! Er ikkje bare bare med store skuffer ser du om man vil har en viss orden.

 

 

 

 

Etter at eg hadde vært en tur hos mor mi i dag kjørte eg til Europris å kjøpte til en skuff til! I hver skuffe har eg 3 Medium, 2 Small og 4 ExstraSmall. Altså 9 bokser pr skuff og det betalte eg 360 kr for (pr skuff). Etter at eg hadde rydde på plass en del i denne skuffa fant eg ut at eg ville ha det samme systemet i de 2 siste ledige skuffene også….Det ble til at Dib og eg kjørte tur! Eg fikk ikkje alle de boksene eg ville på Sola, eg manglet 4 av de små…Lurer på hvem som har kjøpt alle?? haha Jaja, men Dib, han kjørte meg til en annen Europris så gikk det i boks 🙂 

 

 

 

Eg har 2 skuffer som omhandler perler, den nederste er lageret med kun perler og der trenger eg ingen bokser. Har ikkje fått alt på plass opp i her da, men det kommer 🙂 I øverste skuff på denne siden
av kommoden har eg kun tegnesaker ♥

 

 

 

 

I den nederste skuffen på andre siden; Mer Hobbystash! Så ja, da kjøpte eg altså “innmat” til 3 skuffer i dag så nå blir det ikkje mer til denne kommoden, nå skal den bare fylles 🙂

 

 

 

 

Å ja, fra før me fikk barn selv har eg ALLTID hatt Påske/Juleverksted – Hvert år – med de som har vært
i barn i familien 🙂 Er det rart eg har LAGER eller?? hihi Eg har vært flink å tatt vare på ting, men når alt er nedpakket og man trenger noe er det ofte enklere å kjøre ut å kjøpe nytt….Det skal det bli en slutt på nå 🙂
Nå kan eg bare åpne ei skuff og ta det eg trenger.

 

 

 

Å ja, eg har en god del igjen! Det kommer til å hjelpe godt på når Amira kommer her på torsdag og me skal få opp alle hyllene! Gleder meg til det. Blir nok også til at det kommer en Kallaxhylle på veggen her. Vurderer å kjøpe en 4X4 + evn en enkel og en dobbel som eg allerede har inne på Garnrommet. Det eg håper på er jo at eg får inn alt det garnet eg ønsker å beholde inn her, så skal ikkje se bort i fra at noe av garnet må flytte 🙂
Vel vel, får sjå – Eg vet det blir bra når eg er ferdig!

Eg hadde tenkt å lage ei gryte med Chili i dag, men Dib kom meg i forkjøpet å kjørte på butikken allerede kl 11! Han disket opp med deilig Enchiladas m/kylling 🙂 Så ja, da har eg bare koset meg på Hobbyrommet, men nå er eg sliten + det er dårlig lyst på det rommet så nå tar eg kwell i Go`stolen.
Planen min er å få hjem Philips Hue før helga!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg