Oppbevaring trenger ikke være kjedelig!

 

Det siste halve året har eg virkelig vært opptatt av oppbevaring og diverse måter å lagre på! Ikkje bare inne på den nye Hobbyrommet, men også nå inne på de 2 bodene hvor alt garn og hobbystash var før. Både små og store rom trenger smarte og fine oppbevaringsløsninger, alt etter hva du ønsker å oppbevare. På Hobbyrommet mitt er eg ute etter smarte løsninger som ikkje gjemmer bort stæsjet!

Når eg kommer inn der vil eg bli inspirert til å være kreativ 😀

 

 

 

 

For noen dager siden var eg nok en gang på Ikea å kjøpte en Skådis Tavle til, litt mindre enn den eg allerede har. Fikk nemlig en idé til noe eg trenger å oppbevare….

 

 

 

 

…har nemligen den siste uka vær helt oppslukt av denne type perler!
Etter at eg ble vist hvordan
“krympeperler” funker var eg solgt!

 

 

 

 

Det har blitt en del armbånd og siden det kom en ny ladning med perler (flere farger) i posten i dag måtte eg bare ordne et system 😀 Elsker systemer! Eg går til tider litt bananas!

 

 

 

 

Eg kunne ikkje bare ha de pinnene liggende sånn uten videre over de kroken, nei nei, her måtte det dekorerers! Først malt eg pinnene i en farge som matchet tavla (Tavla er nemligen ikkje helt hvit serru)

Der etter sprettet eg en pakke med Cernit og trillet kuler….
de ble stekt etterpå 😀

 

 

 

 

VOLÁ! Nå så tavla mye bedre ut, og NÅ har eg en fin plass til å oppbevare alle “smykkene“, og ikkje minst…Joa, eg kunne selvfølgelig lagt alt eg perler i en boks og putta den ned i skuffa, men det hadde ikkje vært like fint 😀 

 

 

 

…alle de Morsomme Ringene

 

Det er ikkje nødvendig å lime kulene fast. Eg laget hull med en av pinnene
og var forsiktig slik at hullet ikkje ble tjukkere enn pinnen.

 

 

 

 

Nå er i grunnen denne veggen slik eg ønsker den! Her kan eg bli inspirert og alt er oppbevart på en måte som gjøre det oversiktelig og det er enkelt å finne frem 🙂 Malmkommoden som står på en av de andre veggene er den som egentlig brukes som et “lager”. Det har blitt sånn at eg vil jo nesten ikkje legge meg om kwellen! Elsker Hobbyrommet mitt og eg er veldig fornøyd med løsningene eg har kommet frem til.

Det beste er jo at det trenger heller ikkje koste skjorte,
hva mitt Hobbyrom kostet kan du sjekke Her om det er av interesse.

 

Men nå?? Ja nå skal eg ta kwellen inne på rommet mitt og bare kose meg litt til med alle de nye perlene 🙂
Tror ikkje eg har plass til flere smarte oppbevaringeløsninger nå *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
      1. Snakker du om Kaninene dine nå eller? 🙂
        Om det er det så regner eg med du vil ha den under snuten..? Eller PÅ snuten?
        Starter på monteringen i morgen så fortell meg gjerne – KOoOS deg!

      2. Ahaaa NÅÅÅ skjønner eg!! Litt sent her nå, men ja, eg er ivrig bruker av W hvor enn det måtte passe 🙂 God Kwell – Hvis du hadde HØRT meg bruke det hadde du visst det var meg, liksom – Er ei greie 😀

Siste innlegg