Opptatt av Stjernetegn? -Oppskrift på stilig teppe!

Designet av Karin Eckersberg

 

Det måtte helt klart bli et teppe til! Stjernetegn er jo alltid spennende og det blir fort lekkert og stilig design om du velger å hekle det 🙂 Om du vil ha et stjerneteppe med alle tegnene, eller bare ei pute f.eks med egent stjernetegn bestemmer du selv. Kanskje eg skal nøye meg med ei jomfrupute? Denne fileheklinga har fasinert meg lenge, har aldri prøvd denne teknikken med flere farger, har noen grytekluter som var planen for ei stund siden….
Kanskje eg bare skal finne frem de å få det testet! Ser så gøy ut!

 

 

 

Designet av Karin Eckersberg

 

I oppskriften får du mønster på alt + du blir vist hvordan du hekler teknikken 😀
Teppe oppgis i 3 størrelser som reguleres med heklenål og garn 🙂

 

THE ZODIAC BLANKET
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Ooookei….Corona Dag 9: Fortsatt forkjølet og hes + litt vakum i hodet – Ellers i fin form. Bortsett fra de få dagene hvor eg hadde feber og stort sett sov har formen vært fin bortsett fra fullstendig tett fra skuldrene og opp.
Da er det best å bare være i si egen boble uten å styre for mye 😀
Resultatet av 1 uke m/Corona kan du se blant annet Her inne *humrer*

I går begynte eg å perle til påske så det og strikking på en kjapp gave skal eg fortsette med i dag 😀 Nå må eg
S E R I Ø S T se å få i hus NanoTape!! Så lenge som nå har ikkje inngangspartiet stått uten perlerier siden eg begynte å perle for 2 år siden!! Tenk det du!?? Det er 2 år siden DENNE DAGEN!! Selv om hele verden verden har vært i beredskap de siste 2 årene fant eg nå min egen måte å “overleve” på og ikkje minst knusekose meg på 🙂 Takk og pris for perleverden 🙂

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg