ORIGAMI til små og store

Designet av Lone Kjeldsen

Før eg fabler i vei om hvor mye eg elsker striper og at denne genseren er fullstendig perfekt må eg bare anbefale deg å ta turen innom hos Lone Kjeldsen! Hun har sååå mye fint! Plagg som kan brukes både til hverdag, skole, barnehage, ja t.o.m en fest! Snertne detaljer og herlige design. Eg har ganske mange av hennes design i mitt eie, ja så pass at eg har ei mappe på Pc`n som heter “Lone Design” – Burde virkelig fått et av de på en pinne eller 2 🙂

Kjapt tilbake til de der stripene, kan ikkje få nok av striper og her får me jo i bøtter og spann! Elsk på de ♥
Liker hals/skuldre, på skrå? Spennende, ser jo ut for at den ligger veldig fint og med en strikkefasthet
på 16 m går det nok rimelig kjapt.

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

En tøff genser som kan strikkes i flere uttrykk, ja den kan også bli ganske så søt og lekker om det er det du vil 🙂

 

ORIGAMI JUNIOR
Bildene over
Str 2 til 12 år
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

Helt klart! Eg kunne absolutt ha tenkt meg en…eller flere!

 

ORIGAMI
Fra 104 cm til 129 cm i overvidde
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Herlig å stå opp kl 08:00, spesielt når eg har sovet i 7,5 t 🙂 Det vil jo si at eg var litt tidlig i seng i går. Syns også det er godt å stå opp når Dib skal tidlig ut dørene, er noe med det å si; “Vær forsiktig, ha det gøy og Hadet”. Jepp, han skulle avgårde på trening og eg pleier alltid også si:“Ikkje brekk nasen!” hehe Det har eg gjort i flere år og har blitt ei greie, jaja, uansett; Det har ennå ikkje skjedd så det er jo bra da! Ok, han brakk nasen på hele 2 steder som 4 åring på sitt første besøk i Kongeparken så han mener han har litt trening med det hehe Syns han er utrolig flink eg! Veldig dedikert i alt han gjør og ingenting er liksom halvveis. Når det gjelder Taekwondo er det slettes ikkje bare å trene mye og hardt som gjelder om du vil nå langt, men det er ganske MYE teori som skal leses/pugges. Klarer han 1.dan neste måned, ja da blir det et veldig spennende NM i november.

Jaja, eg har min egen lille barrierer her i dag! Sitter å teller på knappene OM eg skal invadere terrassen eller ei!?!? Eg vet at etterpå blir det deilig å sitte her å være fornøyd med egen innsats, men eg vet også at eg mest sannsynlig er delt i 2. Har en tendens til å “ta litt av” når eg setter i gang og det blir alltid mer enn planlagt + at været ser litt usikkert ut?!? Det er en del tunge skyer samtidig som sola skinner litt, så ja, det kan gå begge veien. Kan fort blir grisete å stå med jord til albuene om det skulle plaske ned! Er visst også mulighet for at mor mi kommer her i dag og da kan det jo være greit om eg ikkje er helt kaputt haha

Jaja, eg skal vurdere videre planer over en kopp kaffi til å se hva eg kommer frem til.
Er jo sikkert fort gjort når eg først setter i gang…*Optimist*

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg