Øvelse gjør mester….Til slutt!

 

Har så smått begynt å prøve meg frem med alle skinnsnorene eg kjøpte, så jo for meg flere type armbånd, men det er altså ikkje like enkelt som eg trodde! Mye av grunnen til det vil eg tro er fordi eg ikkje har funnet ut helt hvilke små dubbeditter eg trenger? Har 2 pakker på vei i posten med diverse dill, vil tro eg kommer noe lengre når de er
i hus. Over her er det et helt enkelt (test) med en enkel glideknut, ja og den FUNKER! Ble litt sjokkert hvor funksjonell det faktisk er! *smiler* Skal ikkje bruke knute i endene, det skal komme noe stoppere der fremover, men for at eg ikkje skulle dra ut endene ble dette løsningen. Regulérbare armbånd er jo ganske lurt 🙂
På denne måte ser eg for meg at det er ganske greit å lage fotlenker.

 

 

 

 

På et tidspunkt følte eg at eg holdt på å temme digre edderkopper!
Fant jo ut at eg kunne bruke litt makraméknuter også, det kan eg nå i allefall 🙂

 

 

 

Her er det også makraméknuter som danner glidepunktet for nok et regulerbart armbånd 😀 Har bestilt en del “spesielle” låser og er veldig spent på hvordan de monteres! Er jo ikkje bare bare å knyte sammen skinnsnorer f.eks! Her har eg nok en del å lære 🙂

 

 

 

Inni mellom har eg perlet litt og laget par av alle blomsterarmbåndene eg perlet før jul.
Dette er jo litt dill og tar en del mer tid enn enn vanlig perlearmbånd 🙂

 

 

 

 

Trooor at når eg har øvet meg ei lita stund så blir det nok fine armbånd, uansett er det veldig kjekt å dille med 🙂 Skinn er godt å jobbe med. Ender eg opp med å få til en vellykket løsning blir nok sikkert noen eg kan selge, og ja….Har t.o.m fått bestillingsønsker så her er det bare å “jobba”hehe Uansett har eg fortsatt flere sommerlige, morsomme, fine og kule armbånd HER INNE som hadde vært greit å fått bort 🙂 

 

 

Sånn ellers har det vært en sløv søndag…

 

Onsdag 16. testet Dib positivt – Ali og meg negativt. I går kwell ei stund før det var planlagt at eg skulle legge meg gikk plutselig halsen min fra 0 til 100 i løpet av en liten time! POFF liksom! Halsen ble tjukk, komlete og veldig vond! Siden Ali allerede hadde lagt seg fikk eg Dib til å dra frem extra madrassen me har og eg fixet meg en deilig seng her inne på Hobbyrommet 🙂 Nå i dag er det kun halsen som er vondt, sånn litt mer vondt enn hva eg kan huske en halsbetennelse er – Å gudene skal vite at DET er mange år siden eg hadde sist! Akkurat nå mens eg har sittet her på pc kan en kjenne hode vokser på en måte? Vakum? Bomull og litt piping i ørene, mulig eg kjenner antydning til feber et lite øyeblikk der….Jaja, så lenge eg er feberfri på tirsdag er eg fornøyd, da er det bare
å pakke seg inn med munnbind og komme seg til Rådhuset for DET vil eg faktisk ikkje gå glipp av

Planen nå er å mekke meg en digg BobleTea, se finalen på Farmen og så blir det vel ikkje så lenge etter at eg rusler i seng 🙂 Eller kryper, senga mi er jo nede på gulvet nå haha

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg