OVERSIZED – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Anne Merete Fjeld/ Varm Design

Jajaja, samme hva me måtte mene så er det søren ikkje lenge til høststormene igjen herjer langs vestlandskysten! Ikkje meninga å drepe håpet om sommeren, men hvis du leste DETTE INNLEGGET i går så skjønner du at OM eg i allefall skal ha en ny cosy oversized genser klar må eg start NU! Du vet; Det er lite som slår det å ta på seg en skikkelig digg kosegenser over pysjbuksa etter en varm dusj når vinden rister i husveggene! Prikken over I`en er jo å trekke på seg noen skikkelig digge og varme kosesokker!! Du har mer enn nok tid til å få det ferdig for eg har ikkje bestilt høstvær før i starten av oktober! Som eg nevnte har eg vært flink å delegert bort litt strikkejobb i år (haha) så eg har 2 herlige par med alpakkasokker liggende klar! Ååå eg gleder meg til å bruke de! Mmm du kan sjekke de ut HER og HER 🙂 Vel, hvis eg bare hadde fått strikket denne digge genseren så mangler eg bare et par nye pysjbukser så er eg klar for både høsten OG vinteren! Bring it, sier eg bare!

 

FAVORITTGENSER
Bildet over
Opp til 170 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Anne Merete Fjeld/ Varm Design

 

Denne go`biten er strikket i Puno Petit fra Rauma, ergo; Mer en myk nok for å havne i min Kosegenser Kategori ♥

 

OVERSIZED FJELDROSEGENSER
Opp til 168 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

* * * *

Mandag, Regn, Vind og 16 grader = Herlig Strikkedag! Det er jo det første eg tenkte på da eg sto opp, men det dukker vel garantert opp noe som vil dra meg bort fra pinner og garn! Vet eg må vaske noen maskiner med klær for det skal jo pakkes siden Dib reiser på lørdag. Egentlig trenger han ikkje sååå mye klær siden det er en treningsleir og de fyker nok mest rundt i drakten, men det kan jo være greit å pakke til litt forskjellig vær. For noen uker siden da eg sjekket været i Surnadalen uten for Trondheim lå det på 8 grader….Sjekket nå!!! Jadda uforutsigbar værmelding skjer jo ofte, men NÅ er det meldt 31 grader på lørdag!! Skulle jo tro de skulle til syden! OMG! Det kan jo egentlig bli noe for varmt igjen med tanke på at de stort sett skal trene! haha Jaja nå kan de i allefall bade ute uten å fryse seg ihjel 🙂 Tror nok Dib kommer til å elske denne forbedringen 🙂
Opprinnelig plan var jo at han skulle ha en gradering på denne leiren, men siden han fikk dobbelgradering sist så slipper han! Så i steden for å pugge teori på treningsleiren kan han bare trene og kose seg. Neste gradering blir jo ikkje før i november og da er det Sort belte som står for tur. SHIT eg gleder meg!
Det er så flott og spennende å se på!

Tror bare eg starter dagen litt rooolig, setter på en maskin med klær og bare tar det der i fra. I løpet av dagen må eg på apoteket en tur og Ali må innom Jernia etter noen “sukkerbiter” så blir det nok enda mer lys i stua 🙂
Eg skal også gjøre et forsøk på å binde opp Melonplantene mine i gardinstanga! Ja hallo!?! Plantet penetrerte jo de nye gardinene våre i går!! Jepp, det er mulig, bare se på Snap! Derfor må noe gjøres *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
EKSTATISK MANDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg