På jakt etter noe lekkert?

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Driver du på å lete etter prosjekter som du kan kose deg med utover høsten? Alt etter vær og vind så kan jo både høsten OG Vinteren bli lang! Litt lysglimt i en mørk årstid kan gjøre mye for humøret, og ikkje minst trivsel. Derfor er det viktig at du nå tenker litt på hva du skal bruke alle disse månedene til 🙂 Eg har ingen konkret plan selv, men planer om å kose meg og lage diverse, ja det har eg. Nye planer pleier å bare poppe opp mens eg holde på med noe annet, ja det har en tendens til å bare “balle på seg” for å si det sånn.

Selv om eg nå om dagen driver å Perle en del armbånd er den eeegentlig planen å perle noe med Hama Perler, har nemligen bestemt at eg skal satse mer på JulegaveINNPAKKING enn selve julegavene i år *humrer*. Vil jo tro at noen ender opp skuffet, men er det ikkje tanken som teller da? *ler* Neidajoda sånn, eg skal lage en del innpakkinger, så det må eg nesten planlegge litt mer og tilberede en del 🙂
Gøy blir det uansett og det er jo ofte det viktigste.

 

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Men altså, se på dette her da! Lekkert, ikkje sant? Av erfaring så syns eg det går fortere med heklenåla enn med strikkepinner, så det er jo nesten innafor å kunne ønske seg et heklet pledd til jul 🙂 Dette var flott, virkelig flott! Dessuten elsker eg jo når ting blir laget som en serie…

 

DESERT DUNES MOSAIC BLANKET
Bildet over
Babyteppe str 88 cm X 101 cm
Pledd str 127 cm X 152 cm

 

 

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Ei pute er jo en perfekt julegave! Ikkje for stor, ikkje for liten, men absolutt et blikkfang i sofakroken!

 

DESERT DUNES MOSAIC PILLOW
Str ca 45 cmX 45 cm

 

 

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Samme stil, annet mønster.

 

GRANITE RIDGE MOSAIC BLANKET
Str 132 cm X 152 cm

 

 

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Ikkje sant!? Dette er jo det kuleste!

 

GRANITE RIDGE FLOOR POUF
Ca 40 cm høy
Ca 60cm i dia

 

 

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Blir alt det andre litt for stor,ja så trenger ALLE en vaskeklut eller 5, ja og kanskje et lite håndklede.
Dekorativt og flott på f.eks et kjøkken —> Perfekt Julegave ♥

 

DIAMOND DRIFT DISHCLOTH
Vaskleklut str 25 cm X 25 cm
Lite håndklede str 40 cm X 71 cm

 

 

* * * *

 

 

 

I natt var det KUN 9 gr når eg la meg, men det var helt nydelig! Svalt og kjølig på soverommet 🙂 Nå skinner sola og det er 15 gr. Mulig eg rasker litt vekk på terrassen i dag også før eg parkerer på Hobbyrommet. Fikk renset litt
i går + eg fikk plantet om et par inneplanter når eg fikk frigjort de krukkene som agurkene bodde i 🙂 Det er sånn som ofte er litt tiltak: Eg ser at det er en plante som sliter litt og kunne trengt både ny jord og større krukke, jaja….Kan ta det i morgen! Ikkje sant!? Vel, nå “reddet” eg 2 stk i går og allerede i dag syns eg de smiler 🙂

Ellers syns eg det begynner å bli VEL mange “Elefantører” (Pilea) her i heimen, la meg se….4 som beynner å bli ganske store i stuevinduene, 4 i kjøkkenvinduet, 4 i vinduet på Hobbyrommet, 5 på bordet her i stua (<–De er plantet i samme krukke) + eg har 5 stående her i “såkassen” på gulvet? I alt 22 stk! Det er og blir FOR mange, spesielt med tanke på at de spyr ut avleggere i øst og vest. Eg får sette ut skilt ved postkassen: “Kom å hent!”

Men ok! Nå er det bare en kjapp runde for å få et overblikk
og så er resten av dagen min!

 

 

LAG DEG EN GOD
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg er ferdig med dagens husarbeid. Bortsett fra å lage middag Vurderer sopptur, eller å drive litt på terrassen Det varx7 grader ved 6 tida i dag morges. Det er ikke lenge til første frost att enten jeg liker det eller ikke

    2. Her er det avslapping i hagen. Har hstt MYE
      besøk i sommer av barn og barnebarn, så kenner det er deilig å bare slappe av, strikke litt, hekle litt, luke litt, ta en kaffekopp…
      Ha en flitt søndag!

Siste innlegg