På tide å rullere i Turnusen min

 

Eg har aldri lagt skjul på at eg elsker farger og når det kommer til strikkinga så trenger eg heller ikkje dempe meg MoHaaa Der kan eg nemlig gjøre akkurat som eg vil fordi det meste av det eg strikker er jo til MOI! 🙂
Når det kommer til hvordan me skal ha det her hjemme er nok eg den som gjerne firer mest på fargene uten å si så mye hehe Prøver meg av og til, ja som da eg sendte et bilde av en knall Okergul Go`stol eg hadde lyst på til Ali (Typ klar til å klikke *Kjøp* på den…)…han lo og trodde eg tullet haha Veeel, det gjorde eg altså ikkje! Kanskje eg bare skulle tatt å bestilt den sånn diskrè, ja for hvem gidder å returnere en svær stol? *ler* Eg kan evn dempe meg ned til en mer nøytral stol, som grå f.eks – Kan jo alltid stæsje den med litt fargerike puter 🙂

 

 

 


Uansett
, det er snart på tide å rullere litt i den Turnusordninga mi og hente frem denne deilige genseren! Det er vel første gangen at eg ikkje har kontroll i det hele tatt og NADA NIX system! Alt er strikket på måfå og ingen vet hvordan fortsettelsen blir, aller minst eg. Genseren strikker eg i Alpakka Ull fra Linde Garn, litt usikker faktisk på om de har det på Nille eller om ikkje det var det garnet som gikk ut?? Ja ja, det beviser jo at det er en stund siden denne genseren var i stua…Oppskrift på selve genseren finner du HER 🙂 Nok et godt design av Strikkelisa.
Har også strikket denne Genseren til Dib 🙂

 

 

 

 

Dro den litt lengre enn bare til strikking og eksprimenterte med litt brodering av MariMekko blomster, brukte maskesting og syns det ble ganske bra! Føles godt å ha tatt denne inn i varmen igjen så planen pr nu er å sjonglere mellom denne og Denne Jakken som eg holder på med – Da er det håp om 2 nye deilige plagg som eg kan pakke meg inn i etter hvert ♥ Musa eg har strikket fikk eg montert i kwell Woop Woop Så ja, da har eg kun 2 prosjekt i kurven min + den makrameén som henger ute på veggen i gangen.

Meeen, i kwell fikk eg også tegnet navnet til Dib på Russebuksa så det må også males…der med har eg litt på gang på spisebordet også, ja det er utenom Humlene. Hmm med tanke på at det er meldt bra vært i morgen + ganske så fint resten av uka også (ser bort i fra litt småregn kveld/natt) kan det blir ei ganske så travel uke. Travel kun med ting eg digger å styre med, så dette blir gøy!

Tja, siden eg nå har spikra litt planer utover uka er det nesten på tide å bare vrenge av seg pysjen å komme seg
i seng 🙂 Lag deg ei kjekk uke du også, fyll den med noe som gir deg både energi og ikkje minst litt glede! Korona eller ei, det er mye man kan kose seg med hjemme hvor 2 meter`n ikkje er så viktig 🙂

 

 

NATTINATTI OG SOVE GODT!
(Er du A-menneske? Vel, God Morgen)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg