PAKKE I POSTEN! -Stor Glede!

 

Elsker pakker i posten! Egentlig det samme om eg har kjøpt selv eller om det er overraskelse – Kjempegøy! Denne pakken har eg gledet meg til og plutselig var den her! Den kom egentlig i går, men eg fikk ikkje pling før eg var hjemme etter den lange turen i går og da orket eg ikke kjøre ut igjen…

 

 

 

 

Se her! Enn så lenge henger den helt perfekt her i kroken! Er det første man ser nå man kommer inn her på Hobbyrommet 🙂 Den var jo om enda flottere i RL, mye friskere farger enn det eg har set til nå –
Ååå eg er sååå fornøyd! ♥

 

 

 

 

Åsså disse 2 søte her da, også de er enda flottere i RL! Virkelig flotte bilder. Disse 2 er bare provisorisk hengt opp med en “dott” nanotape fordi eg må kjøpe oppheng som eg kan feste på baksiden, men enn så lenge henger de godt 🙂 Virkelig godt fornøyd med denne kunstinvesteringen!

 

 

 

 

Bunny har enda flere malerier som han ønsker å selge, så her er det bare å klikke seg inn å finne seg en favoritt, det begynner å tynnes ut så du bør skynte deg! Eg syns jo alle bør ha en “bunny” i hus! 🙂 Her har du også mulighet for å hjelpe noen som ber om hjelp, og ikke bare slenger ut en “Spleis” – Akkurat det står det respekt av! Skynter meg å si at det er helt greit at folk oppretter Spleis, men me kan jo være enig i at noen ganger blir det for enkelt!? Noen “spyr” ut Spleis hver gang det butter i mot…De aller fleste har nok kanskje en annen utvei til å prøve å hjelpe seg selv? Det må i allefall ikke tas så lett på, mener eg…

Uansett, eg har slengt meg ned her på Hobbyrommet for nye sprell *gjesper*….Å ja, eg kunne fint sovet et par timer nå, men eg skal heller prøve å legge meg litt tidlig…Turen i går sitter ennå i bein a+ me gikk nesten 6 km i dag også 🙂 Deilig! Nå reiser både Ine og søs bort i helga og vinterferien, men eg satser på en strand tur eller 2 i løpet av helga hvis det ikke regner/snør! I morgen skal eg ha en deilig hviledag!
Nå blir det strikking!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg