Pakket og klar!

 

Som du ser har eg pakket veldig fornuftig, både i valg og ikkje minst mengde! Kun 1 nøste og 1 sett pinner, da slipper eg problemet med å velge hva eg skal strikke på! Begge de aktive strikketøyene blir for store å dra med seg, da hvert enkelt trenger hver sin bag. Dessuten spørs det om eg i det hele tatt får tid å strikke,
men kan jo aldri vite. Tar eg det ikkje med, ja da får eg nok både tid og lyst 🙂

Har i det minste plukket med meg “riktig” garnnøste og satser på et par skikkelig stilige sokker etter hvert,
noen ganger er det helt topp med selvstripende garn, 0 trådfest til slutt 🙂

 

 

 


Utover det har eg pakket relativt lett; Turtøy er prima på den måten! Så lette og tynne, kan brettes ned til et frimerke! Ikkje tull en gang. Siden me kjører med egen bil er det ikkje noe problem med litt løse deler ved siden av 🙂

 

 

 

 

I dag, 6 dager etter Tananger Dagene fikk eg boksen opp fra bilen…Mannfolk? Vel, de rir slettes ikkje samme dag som de saler…Fikk faktisk 3 forspørsler i dag på ting eg har laget – Det er alltis veldig kjekt og for de som drømme om sin egen Badeand (Til pynt) så har eg noen igjen 🙂 Bare nevner det

 

 

 

 

Utover det er det julestemning på Hobbyrommet om dagen! Ho Ho Ho Muligens ikkje helt julefarger,
men det kommer jo an på hvem du spør – Ikkje det?

 

 

 

 

Nå har eg akkurat landet hjemme hos Amira og de, de hentet meg på vei hjem fra jobb 🙂
Her skal det griller og eg har allerede spist 2 is – Sommer er sommer 🙂

Ang det festlige garnet eg har pakket med meg så finner du det Her hos Hobbii 🙂 Men nå? Vel, nå skal eg være litt sosial og i morgene er det ut på tur! Kanskje eg rett og slett skal legge opp til et par strømper??

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg