Panikkanfall og høyt blodtrykk!

 

Jammen har det vært ACTION i dag, ja i denne bloggverden altså!! Selv har eg sovet nesten hele dagen da migrenen hadde bestemt seg for å besøke meg litt…Nå er den på hell heldigvis og eg har sittet her å humret mer eller mindre hele kvelden…*Rister litt oppgitt på hodet* Eg blogget i dag morges, men eg la ikke merke til noe unormalt på tidspunktet, eg skrev, postet og gikk å la meg…Mens eg var i min dype søvn har det ramlet inn noen hektiske meldinger: “Kan du se Topplista??” Hæ? Snudde meg å sov videre…der og da var eg revnende likegyldig til bloggverden, for å si det sånn…

Etter hvert når eg våkner til så ser eg jo det samme som alle andre, men eg fikk verken panikk eller høyt blodtrykk av den grunn, mulig eg hadde fått det om eg var avhengig av lista for å kunne blogge….Hmm kanskje på tide for alle og en hver å blogge fra eget hodet og ikke bare hva andre bedriver med? Da trenger du ikke lista…Dessuten kom det ikke som et sjokk at dette ville skje, tenker eg…1.juli 2024 har vært en dato me alle (som følger med) har merket oss…Det var deadlinen for å konfigurer bloggen over til GA-4 området.
Hvis me tenker litt tilbake, nå går tiden fort så eg husker ikke akkurat når, men den gang var det også endringer i GA som me måtte gjøre….I hvor lang tid hadde me ikke da ei Topplista som var helt stille?
Den viste det samme hver dag? Regner med du husker det?

Men altså…Alvorlig talt, skulle jo tro det var krig på vei…Er det sååå farlig, ja sånn egentlig når du tenker deg om? Hva har det å si, ja foruten at du ikke kan se hvor du ligger på lista? Man tjener verken mer eller mindre på bloggen om den lista er der eller ei, ser at det var et poeng hos noen
Et klikk er jo et klikk uavhengig av lista…Ikkje det?

 

 

 

Men ok, takk og pris for at den lista forduftet for en dag, eller hvor lang tid dette vil ta – Da fikk jo dere som trenger lista noe å blogge om likevel hehe Regner med det blir flere innlegg om den O`store lista den kommende uka også – Me får jo bare la oss underholde enn så lenge 🙂 Tenker dere har få bekymringer
i hverdagen når det blir sååå mye styr for noe me har visst om i laaang tid, ja for de som følger med da...Dessuten er det jo bekymringsløst å blogge uten liste, ingen er bedre enn andre…DET har jo mang en gang vært irriterende for flere…(Er ikke unormalt med litt tekniske startproblemer, tenker eg…) De som tidligere snakket høyt om at de ville ikke ha GA statistikken kan vel muligens angre litt på det nå? IDK. Jaja er jo sååå mye annet gøy man kan gjør på det store internett, ja man kan jo stalke noe….eller ikkje...Man kan alltids kverulere i noen kommentarfelt, det har eg hørt kan være ganske så informativt…

 

 

 

HA EN FREDELIG KWELL
…tenker eg..

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg