PARTY POPPER MIDT I UKA!

Designet av Cally Monster

Dette må jo absolutt være det perfekte Vår-Sjalet, eller hva?? Sjekk de deilige snopefargene, åsså i deilig tynt merinogarn da! Mmmm så deilig! Orginalgarnet kan du sjekke ut HER om du vil! O`la la for noen farger!!

Blir supert dette over en snerten bikini eller badedrakt!?

 

PARTY POPPER!
Bildet over

 

 

Selv om eg har gjort en del i dag har det vært en treeeg dag! Eg er i gang med mønsteret på genseren, men fortsatt litt usikker på valg av garn? Hmm lurer fortsatt på om det er litt tynt i forhold til hovedfargen liksom?? Er ikkje så lett å dømme når det kun består av single masker for øyeblikket…Fargen er eg der i mot fornøyd med, men tror eg må komme litt lengre i mønsteret før eg avgjør. Ellers er det jo håpløst å ta bilder opp i kurven inne i stua når det er helt mørkt ute haha Sånn går det når eg sover bort hele ettermiddagen!!

Selv om begge ungene er skikkelig i gang med hverdagen og passer på å være på riktig sted til riktig tid føler eg at eg er fortsatt i feriemodus og kommer ikkje ajoùr med tiden om du skjønner…Kanskje det henger sammen med alt eg egentlig bør gjøre, men ikkje kommer i gang med?? Eg bør virkelig få kontroll over alle klærene her hjemme før me egentlig setter i gang med videre oppussing! Den nye Gaming-pulten til Dib kommer i butikk igjen den 19. og da skal det igjen omrommeleres på diverse møbler så eg bør få ting gjort før det. Når den er på plass kan siste rest av tingene hans komme på plass 🙂 Joda nei da så, selv om ting ikkje skjer i riktig rekkefølge vet eg jo at til syvende og sist så er vel alt i orden og me igjen kan puste ut 🙂 Til sommeren en gang haha

Anyway, lite eg kan gjøre nå i kwell så eg får bare ta å strikke noen runder til på denne genseren å se hvordan den blir 🙂 Blir nok bra den også 🙂 Off nei, ÅÅåå i morgen må eg jo opp GRYTIDLIG!! Arg!! Er ikkje glad i legetimer kl 9 gitt!

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

Go`klem fra ei Vibbedille i ørska! haha
25 dager helt uten røyk!

0 kommentarer

Siste innlegg