PÅSKE Strikk – Danske oppskrifter

Designet av shinysuperhero

 

Det er lenge siden påske kun var synonymt med gult, påsken er mange farger, ja faktisk akkurat som vottene over her. Den består av alle de glade fargene bare i en noe dempet versjon, ååå det er noen herlige dager når kyllinger og vårens herligste avskårne tulipaner og liljer pryder bordet 🙂 I år er det ikkje påskeferie før i midten av april så du har god tid til å ferdigstille noe tilbehør til skiturene.

 

TOKKI MITTENS
Bildet over
Str Barn til voksen

 

 

 

Designet av shinysuperhero

 

Hals og lue er alltid godt om man velger å legge ut på skitur, husk at det er aldri for sent å snu hehe Ei heller
å grave seg ned! Bare husk ei spade, dessuten er det lurt med både extra ullvotter og ullsokker i sekken 🙂 Påsketur på fjellet ER koselig! Spesielt om kwellen med brettspill og kos rundt rundt peisen 😀

 

TOKKI HAT
Str 51 cm til 60 cm

 

TOKKI COWL
5 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Jadda jadda, all julepynt er fint plassert på loftet hos mor mi og alt er fint, ryddet og rent. Da eg kom hjem sank eg bare ned i den nye stolen inne på Hobbyrommet, den er sååå digg å slappe av i. Ja det var rett før det ble en kwil derane…ZzzzZzz Det var ikkje før eg flytta meg inn i go`stolen i stua at eg duppet av et par ganger,
varmere i stua, en mulig årsak vil eg tro.

Er litt på bar bakke hva gjelder prosjekter akkurat nå, joda planer har eg, men eg må bestemme
i hvilken ende eg skal starte i…Er ikkje bare bare det der gitt

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Så herlige votter!! Kanskje det blir neste prosjekt?
      Her er jula ryddet i kasser og sstt på ligter. Det enesre som er igjen nå er lys utenfir stuevinduene. Deilig med ekstra lys i denne tida, men i morgen slukkes de også!

Siste innlegg