~ PÅSKELAM ~

Reklame | Rito Hobby

 

Ikkje lenge igjen til det igjen er ferie og høytid 😀 På noen måter syns eg påsken er den beste høytiden, alt er fresht og lyst, liksom 🙂 Er glad i jula, men påsken krever ikkje så mye for at det blir skikkelig koselig. I år har eg fått heklet meg noen bedårende koselam og eg har brutt et par barrierer (Eller egne regler?) og eg er så HAPPY for at eg gjorde nettopp det! Eg har nemlig heklet med P E T U N I A fra Infinity Hearts og DET var bare digg
og helt herlig ♥ Garnet finner du hos
RITO HOBBY 😀 Til ansikt og bein trenger du også litt bomull
og da er f.eks
Infinity Hearts Rose et godt alternativ.

 

 

 

 

Til nå er det blitt 3 stk, og et sort får måtte eg bare ha, men eg har et knall rose på nåla som snart er ferdig 🙂 PETUNIA får du i 21 farger, så lag den noen i akkurat de fargene du ønsker.

Et gult påskelam går helt fint det også!

 

 

 

 

Det brune har eg tenkt skal få lov å slenge inne på sofaen i stua, tror han kommer til å ta seg godt ut 🙂

Oppskriften på Kosesauen kan du kjøpe HER INNE 😀

 

 

 

 

Ellers begynner det å bli litt vår ute ved inngangen. Biene som eg perlet i HAMA MIDI i fjor har alle fått lov å henge opp i år. Planen er å perle flere bare noe mindre. Har også lyst på noen marihøner….Jadda, mye på blokka ser du. Alle perleriene henges opp med Nanotape og er like vellykket hver gang.

 

Ok, da er det snart kwell gitt! Eg har vært ut på Sola Sjø og levert ALT eg har shoppet til flyktningene. Det var en del folk og me fikk ikkje lov å bære tingene inn selv hmm Eg sa eg var satt opp som frivillig denne helgen og det var meningen eg skulle være med å rydde ting på plass…Vel vel...Det passet seg ikkje helt å begynne å ta bilder, men det ligger noen snutter på Snapchat (vibbedille). Utrolig flott plass disse studentboligene ligger, rett ved sjøen. Håper bare det er bra inne også. På mandag kommer det 30 flyktinger og så kommer det 30 til rett før påske
og resten kommer etter påske. Mener det skal komme ca 250-300 stk. Derfor lar eg innleggene ang dette bli liggende her på bloggen slik at det fortsatt er mulig å bidra. Da kommer eg til å handle inn
etter hvert som behovene dukker opp.

Etter dette var eg på T R E N I N G! Jepp, eg kom meg på plass så nå er eg over terskelen 🙂 Resten av dagen og kwellen skal eg bruke på Russedressen er planen! Tenker eg skal angripe det ene beinet hehe

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg