Perfeksjonisten ble ganske svett!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

I dag har eg faktisk svettet!! Ja man kan begynne å svette når man perler, bare det blir stort nok haha “Problemet”, vel kanskje litt vanskelig å forklare om man ikkje perler seg, men bredden på dette er 4 brett og det er kun 1 centerperler, ergo kommer den på et av de 2 mindterste brettene. Det vil da si at på de 2 andre brettene vil 1 perle gå utenfor brettet om eg ikkje legger til det 5.brettet i bredden- Er du med? Ok, så da har eg jukset litt da vettu, det er lov – Men man vil da garantert på et tidspunkt begynne å svette hehe Hele greia er så stor at det er vanskelig å stå å se fram og tilbake om antall perler stemmer. Har sikkert tatt 100vis av bilder av den “riktige” siden, flippe foto for så å perle likt på andre siden. Ja og sånn har eg holdt på, frem og tilbake, men nå er det ferdig!
Eller, outline er ferdig er mer riktig å si 🙂 *puster lettet ut*

Selve perleriet mitt er akkurat 60 cm X 90 cm (24 brett)
Det skal monteres i en ramme som er 70 X 100 cm 🙂

 

 

 

 

 

Nå kan eg bare slappe av, kose meg og “fargelegge”! Å nei, det blir ikkje som på bildet over. Det er forresten et lite bilde av et broderi eg har brukt – Som eg fant på nett, jammen ikkje helt enkelt å telle for å si det sånn.
Noen steder måtte eg bare gjette.

Nå frem over kommer eg ikkje til å vise kreasjonen før den er helt ferdig og montert, så farger o.l får blir en overraskelse 🙂 Det skal males og det skal perles masse! Inni mellom er planen å få perlet litt smått til påske.

 

Alt av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby
De er faktisk ganske så kjappe med leveringa om du skulle være i nøden
🙂

 

Bortsett fra en kjapp dusj er det lite annet enn perler eg har fått gjort, men nå er det straks ut på hjul med mor mi! Tid for vaksinering for å si det sånn, tenker eg skal dra henne med meg til Montér eller noe, ja for 2 store plater er nødt for å få i hus før eg fortsetter perleriet. God å ha når store ting skal flippes og går dette bra,
ja da blir det muligens flere store kreasjoner 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Det er lenge siden jeg og min datter perlet sammen. Husker det som veldig artig.

    2. Så hærlig bilde. Så her om dagen hva det ble.. og jeg er mektig imponert!
      For en tålmodighet!
      Gleder meg til å se den i sin fulle fargeprakt!! 🌼🌞🦁

Siste innlegg