PERFEKT gave til den rette

Designet av Wendy Gaal

 

Eg har hørt de som sier: “Me var i parken å spilte Kubb”, men eg har aldri skjønt “gangen” i spillet, ei heller prøvd. Krokett liker eg, det er litt åpentlyst hva som bør gjøres, men Kubb har eg aldri satt meg inn i. For å si det sånn så steg jo interessen for Kubb mange hakk når eg så dette designet da – Plutselig ble det hele ganske så lekkert!
Da skjønte eg jo også at man er 2 lag når Kubb spilles – Ahaaa

 

 

 

Designet av Wendy Gaal

 

Ka skal eg si? Her har du en perfekt (jule)gave!! Eller, en flott Husgave? Kjøp spillet og strikk “luene”
og gjør det hele som en personlig og flott gave 😀 Her har du inner10`n!

 

KUBB KEPS
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

18 grader og delvis sol, ser ut for å bli en fin dag. Sent i går kwell tok eg meg en halvtime på terrassen. Vannet godt, plukket visne blomster og plantet nye neper. Alle nepene som nesten var ferdige kunne eg bare plukke
og kaste! Alt for mye regn i det siste så de var helt trevlete og steinharde! Satser på at runde 2 bli bedre. Krydderplantene som eg nylig klippet ganske godt ned er igjen like høye, om ikkje høyere! Har som sagt 4 varianter hengende i kjøkkenvinduet så det er bare å fylle på! Ordnet også til 4 glass med merkelapper som krydderen skal opp i når det er ferdig tørket, kanskje eg må kjøpe meg en stort morter? Potensielt har eg jo tilgang til mange fine kryddergaver, til jul f.eks?? Jadda, samler ideér bakom øret hele tiden, det var jo derfor eg gikk tilbake til Nille den dagen og kjøpte resten av de små glassene med lokk…ref. Snapchat. De passer også forøvrig godt til f.eks marmelade – Store muligheter for at eg også i år koke Gresskar Marmelade,
det er noe av det beste eg har smakt!!

Vel vel, det tid for dagen første inspeksjonsrunde på terrassen og knaske en sukkerert eller 5.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Åååå kubb er så gøy, det brukte vi å spille hver sommer😊Hele familien engasjerte seg , og alle var like dårlige tapere😅

    2. Spelte kubb på hytta tidligare i sommar! 🔷 Hatt det lenge, men visste ikkje kva det var.., Det var faktisk veldig kjekt! ☑️

Siste innlegg