Perfekte Sokker – Svensk Strikkeoppskrift

Designet av Sofie Capelle

 

Ahaa sokker helt etter min smak, det samme var Julesokkene Sofie Capelle publiserte for et par år siden også 🙂 Det er bare å samle de i en mappe så vet du akkurat hvor du har alle julesokkene 🙂 Slettes ikkje vanskelige sokker dette her, en “vanlig” sokk med striper, gjelder bare å velge de “riktige” fargene så blir det perfekte –
Rett og slett! Får litt sånn alvefølelse, eller var det Grinch!?? Vettu ka eg så på TikTok nå for litt siden?? Ei som laget Grinch kuler, store som hun fylte med kakao og små marshmallows….Hun brukte hvit sjokolade og grønn farge…å ja, sjokoladekulene ble irrgrønne, slik som sokkene over! Det beste er jo at pga min fasinasjon for silikonformer og gips de siste månedene har eg også den rette silikonformen!! Ikkje sant…!?!
Kanskje eg bare MÅ prøve da?!?

 

Designet av Sofie Capelle

 

På disse sokkene får du også muligheten til å strikke litt med perler, hvis du ikkje får det til kan det droppes…eller du kan sy de på for hånd – Om du gidder! Siden sokkene er enkle rekker du nok et par til deg selv i det minste 🙂

 

 

WOODLAND STRIPES SOCKS
Bildene over
3 størrelser
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu ka!?? I natt sov eg MED PYSJ på meg!?!? Oh My! År og dag siden det var nødvendig!! Da er det kaldt altså! I allefall på soverommet! Som vanlig hadde eg satt opp vinduet tidlig på kwellen, det må være kaldt når eg legger meg…men i natt!?! Oj! Dynene knirket da eg beveget på de, det var så kaldt at det var vondt! Kom meg under dyna og tanken var å varme den litt opp før pysjen skulle av…vel, så langt kom eg ikkje for eg sovna POFF! At eg ikkje har våknet i et svettepøl viser jo egentlig hvor kaldt det har vært. Trooor kanskje det var 1 eller 2 minus så en hver nordlending får seg nok nå en god latter, men husk at min temperatur var under dyna og ikkje ute *ler*

Var meldt regn i dag, har ikkje sett noe til det! Håper det uteblir for Amira og eg har en plan om noe EG vil ha gjort, og det inkl ikkje regn for å si det sånn! Ser nesten ut som om sola skal stikke innom jo!? Krysser fingrene for opphold! Blir nok en koselig dag, skal ut å levere julekalenderene 🙂 Di unga di unga ♥ Er så fornøyd med at eg nesten er ferdig med julepyntingen, da kan dette bli ei rolig uke med flere turer…I morgen er det frisøren som kommer til å okkupere dagen min da, dvs en tur gjennom Stavanger Sentrum 🙂 

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ja, nordlendingen fikk seg en god latter. Du skriver fornøyelig, ser det for meg og får meg mang en god latter. Takk for alt du deler og god søndag!

Siste innlegg