Dette gleder eg meg til!

 

Det går i kakeformer og såpeformer om dagen, lager ingen av delene, men som du sikkert har fått med deg så har eg havnet ut på gipseventyret….Bare sånn bittelitt! Nappet jo til meg en form fra Panduro her om dagen og DEN har fått kjørt seg!! Sånn ellers var det et dårlig utvalg syns eg…spesielt om eg spurte etter gipsformer! Søkte på nett samme dag, og gipsformene som kom opp var fra samme gata som da eg støpte for 30 år siden…Lite av interesse! Men så vettu søkte eg på “kakeformer i silikon”, DAAA kan me begynne å snakke kule former! Å nei, eg har fortsatt ikkje helt skjønt hva type kaker man lager i former som dette? Eg kan se at eg f.eks kan lage sjokolade”skall”, eller….eg kan lage kokosboller! (Det må eg faktisk prøve!), men kaker? Gele og kan eg sikkert lage – Haha har bursdag i helga så kanskje eg skal lage noen?? Bare på løye 🙂

Uansett, nå skravler eg meg heeelt vekk, formene eg støpte med
i går har eg kjøpt fra Kakeutstyr 🙂 Kan absolutt anbefale!

 

 

 

 

Siden disse halvkulene her fint kan “Gå som” steiner har eg
en spesiell plan for de! Må begynne å øve meg 🙂

 

 

 

 

Bare for å vise størrelsen for eg tenkte at formene sikkert var sånn
ca konfektstørrelse, men dette var helt supert 🙂

 

 

 

 

Nå har eg virkelig en herlig jobb foran meg! Det blir maling og sikkert litt glitter, får se hvordan eg løser dette her. Åååå gjett om eg skal kose meg! Woop Woop!

 

 

 

 

Bruker tiden godt, så når gipsen står til tørking i ovnen knar eg fortsatt på Cernit og Fimo, tror aldri eg vil bli lei av det 🙂 Nok en serie med maskemarkører + noen små figurer som kan pynte opp en juledekorasjon e.l.

Har forresten flere Julemarkører i emalje for salg 🙂

I dag starter Turistforening opp igjen med de faste turene (Det er turer hver dag) og eg kjenner at det skal bli godt! Herlig å ha noe fast og i må tenke ut neste tur hver eneste gang 🙂 Så nå skal eg bare få i meg noe grøt
og komme meg i klærene før søs plukker meg opp

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg