Perfekte Tøfler?? – Gratis Oppskrift

Designet av Jess Coppom

 

Om de ER perfekte, nei det vet eg ikkje, men de ser nå temmelig bra ut – Ja og det kan ofte være bra nok det 🙂 Så KULT, ja ganske enkelt genialt må eg si 🙂 Har du et par extra flipp-flopper i strandveska fra i fjor? Vel.
NÅ vet du hva du skal gjøre med de!? “Snipp-Snipp” og VIPS så har du tøfler som du også kan springe
rundt huset med, eller ned til postkassa 🙂

 

 

 

Designet av Jess Coppom

 

Legg til noen små snertne detaljer så er du der 🙂 Til disse tøflene er det blandet 2 garn – meningen er nok at det ene skal varme, mens det andre holder alt på plass…ehee…vil nesten påstå at eg syns designeren haaaar BOMMET! (Min mening vel å merke) Det er brukt et tjukt acrylgarn sammen med en tynn bomullstråd (sistnevnte er supert, men acryl?). Jaja selv om eg kjenner at dette fort kan bli noen sure tøfler tenker nok andre anderledes 🙂 Om eg skulle brukt tilsvarende garn i form av tykkelse o.l ja da hadde eg valgt Andes fra Drops – Godt og varm ullgarn med litt alpakka blanda inne, men eg hadde uten problem brukt en tynn bomullstråd – Bruk gjerne det i en kontrasfarge, effekten blir nice+du får stødigere tøfler 🙂

 

CHUKKA SLIPPERS ON FLIP FLOP SOLES
Bildene over
Str S-M-L
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Da er det jaggu meg straks helg – IGJEN! Håper da virkelig at eg får ei fine helg denne uka, orker ikkje tenke på forrige helg! Det var noen øyeblikk der da eg tenkte; “Dette går til helvete!”, men men eg sitter nå her og er betraktelig mye bedre, ikkje heeelt DER, men det kommer seg. En ting er sikkert; Eg skal ikkje ut å hente hjem helgehandelen i dag, verken til oss eller noen andre – Ikkje i morgen heller 🙂 Eller, det kan jo være eg blir med
i morgen, men eg skal ikkje løfte en fing hehe Ønsker ingenting av forrige helg i reprise!

I dag skal eg perle, og når Dib kommer fra jobb skal han og eg en tur ut til Amira og Eirik, Dib er sjåfør 🙂 Dvs eg bytter bare ut stua 🙂 Skal bli både koselig og deilig. Nå skal eg bare svinge innom badet for å sjekke om mascara`n eg tok på i går fortsatt “ligger” der den skal, Jepp, eg elsker sånn 2-dagers mascara
De selger den på HM faktisk….*humrer*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg