Personangrep av VERSTE sorte!

 

 

Lenge har me visst at det faktisk er voksne folk som er de aller verste på nett og da spesielt i diverse kommentarfelt! Man skulle gjerne tro at jo større man er som blogger jo mer forsiktig er man, men neida, sånn er det dessverre ikkje! Trikset for høye listeplasseringer er å hause opp horden sin, ja man trenger bare slenge inn en fyrstikk så brenner et helt kommentarfelt, mens forfatteren av Norges
(Eller, Blogg.no) største blogg lener seg tilbake.

I denne situasjonen er eg ikkje redd for å si at eg HEIER på Kjerringtanker, uten tvil! At “motstanderen” hennes har en horde på ca 50k tilhenger skremmer ikkje meg, og ikkje tror eg Kjerringtanker hever noe særlig på bryna heller. Men NOEN ganger må man bare si fra, om ikkje annet være en moralsk støttespiller for
å vise at man ikkje syns at DETTE er greit!

Hvis du leser teksten på bildet øverst i dette innlegget så ser du Reglene som er lagt av Blogg.no. (Teksten står under ALLE kommentarfelt, men som du kommer til å se er det alt for mange som overser det!) Det er ganske tydelig hva som gjelder, ikkje det? En leser kan skrive hva hen vil i et kommentarfelt, men EIEREN av bloggen SKAL moderere om noe er helt spinngale. Gjør man ikkje det, ja så kunne man like godt skrevet det selv, skjønner?

Vel, la meg nå presentere et knippe av noen kommentarer hentet fra nevnte “Blogg.no største blogg og FB side” – Her snakker me stygge personangrep som hen lar stå for alle til å lese.

 

 

 


Dette skriver hen selv, øverst i eget kommentarfelt ⇑
men like fult får bla disse kommentare stå:

 

 

 

Sånn ca gj.snitts alder på disse leserene er i allefall +45. Altså, voksne folk. På en måte skjønner eg jo at de skriver som de skriver, spesielt når du under her kan leser hvordan hen selv svarer Kjerringtanker
i sitt eget kommentarfelt! ⇓

 

BRAVO (<–ironi…) ikkje sant!?

 

Bare et TIPS til nevnte Toppblogger:
Er det en person du ikkje ønsker i kommentarfeltet ditt så er det easy fix! Blokkér IP-Add`n –
Tror det er ca 3-4 klikk, det klarer vel selv du?

Tror ellers du kan hente litt tips fra Dette Innlegget, hvis ikkje får du jo gjøre som du selv anbefaler andre å gjøre: Scroll forbi og la vær å lese, men du bør virkelig passe på ditt eget kommentarfelt,
folk har blitt utstengt for mindre enn det før.

 

 


HA EN STRÅLENDE AFTEN!

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

15 kommentarer
    1. Så enig med deg! Fysj!
      Og hva er dette de skriver om misunnelse?? Hva er det å være misunnelig på. Ærlig talt.
      Minner meg om Trump demonstrantene og deres Gud 🙈
      Kjerringtanker skriver godt med humoristisk vri. Det er vell heller noen der ute som kanskje ikke skjønner hennes humor, som jeg ser nevnes andre plasser om en annen…😂

    2. Heia til deg… la vi snakke om noe annet, er det noe som heter 😉 Bare MÅ ha Bernie Sanders votter. Ja da vet vet at finnest oppskrifter i aller verdens nettaviser. Har ikke garn og har ikke peiling på rett og vrang. Kan du strikke disse votter til meg? Vil redde “nesten” ekteskapet mitt.. så klart betaler det det koster 😉

      1. Kunne muligens fått til det, liker i grunnen ikkje å ta bestillinger, men et par votter er ikkje det største problemet. Har noen ting eg må gjøre ferdig først så kan eg se, hvis det ikkje har bråhast? Me kan i tilfelle fortsette pr mail kanskje? Send meg i så fall en: [email protected] 🙂 Man må jo tross alt ta vare på ekteskapet 😉

        1. Ordene kanskje og muligens er ikke i mitt vokabular. Enten så kan du strikke Sandersvotter eller ikke. Eg vet at du kan, derom hersker ingen tvil. Så kjære deg det sender jeg det gmail for detaljer Har en plan der Sanders votten skal få navnet bloggervotten. Blogge med bare en finger, Tommelen, så kanskje mange ord ikke har blitt skrevet, med en vott med kun en finger.. går litt saktere, så da for vi tenke litt 😉

    3. Veldig enig med deg. Han der litt nord for meg er kjapp te å trekke offerkortet, men hjelpes det e mange i menigheita som burde vært moderert. Takke mæ til kjerringtanker, en flott blogg med veldig mange gode poeng. Mulig noen ikke skjønne humoren her, men å oppføre sæ som i en hønsegård for det……..jaja, skal no være så ærlig å innrømme at æ bynte å lese kokkebloggen- men der gikk æ fort lei gitt, snakk om kjedelig selvforherligelse. Men din blogg.. den er herlig, elsker kombinasjon av strikking og livet- ikke så rent lite inspirasjon å hente der😊😊

    4. Jeg lurer på hvordan unger skal slutte å mobbe hverandre når voksne skriver sånn her .. Bra skrevet og enig med deg .

    5. Jeg syns det er bra at dere skriver om dette. Det er mange ufine kommentarer, både her, på Facebook og i kommentarfeltet på de ulike avisene. Vi voksne skal jo være forbilder for de som er yngre, og det er mange som har mye å gå på. Personlig, så kan jeg ikke forstå hvorfor det må skrives negative kommentarer i det hele tatt. Da mener jeg selvfølgelig ikke konstruktiv kritikk, eller det å være uenig. Det er jo helt greit. Men, kommentarer som går på mennesket bak, er jo overhode ikke greit. Det er fint å lese at dere står sammen!

    6. Helt enig med deg! Fikk nesten ikke sove i går kveld, var så oppskaket over måte h*n blogger på, og av medynk med Kjerringtanker!
      Går det an å melde fra til Blogg.no om dette?

      1. Ja man kan melde til Blogg.no. Det ligger maillink øverst på Blogg.no.
        Syns me alle burde gjort det! Dette har gått alt for langt og det er ikkje Kjerringtanker som styrer dette, det er kokken som bør ta seg en lang ferie 😉

      1. Det skulle bare mangle <3
        Det er helt horribelt! Sveipet meg gjennom et "Velkjent" kommentarfelt nettopp nå, selv eter 14 t står fortsatt de samme kommentarene! Går litt treeegt med den der modereringa!

    7. Hei 🙂
      Utrolig bra skrevet, jeg er sjokket over oppførselen til noen mennesker som ikke kan styre seg når de sitter bak en pc. Veldig bra skrevet.
      Tror ikke jeg har kommenter deg før, er usikker, men lest siden ca mai 2017 🙂 da låg jeg på sykehuset og du skrev om lin garn og en genser, jeg måtte på butikk og strikket min første lin genser 🙂
      Lag deg en fin fin dag

    8. Amen!!

      Men vår “venn” er fortsatt nidkjær på vegne av seg selv. To kommentarer i Kjerringtankers blogg, hvorav den ene var fra meg, forlangte han i går kveld skulle fjernes. Så de er søkk borte nå.
      Jeg skrev noe om at det hjelper lite å si at man tar selvkritikk når ydmykheten mangler. Effekten av det blir sørgelig dårlig. Jeg var ikke en gang ufin i det jeg skrev.

      Jeg har fulgt bloggen din i noen år. Som uhelbredelig strikkepinnebruker er man ofte på jakt etter nye oppskrifter. Du er jo omtrent utømmelig i tips og linker til oppskrifter. Tusen millioner takk for at du deler din lidenskap med oss andre!

Siste innlegg