Privat? Eller bare personlig?


Mulig eg ikkje er som alle andre bloggere? Hmm eg “kjører” på en måte min egen greie føler eg, noe eg har gjort
i mange år. Eg har min egen greie uten egentlig å tenke på konsekvenser, hva som skjer når eg poster ditten og datten tenker eg sjeldent på. Mulig fordi eg stort sett er meg selv og ingen andre. Eg forteller, eller skriver som det er, uten å smøre på eller trekke fra. Det er nå i allefall det inntrykket eg har om meg selv og bloggen. Mulig du har en annen oppfattelse? Eg har aldri slike spørsmålsrunder, fordi de spørsmålene eg får svarer eg på der og da. Det dreier seg stort sett om strikking, hobby og tenner! Derfor føler eg meg litt utenfor haha SÅ da Googlet eg litt da vettu og fant meg noen spørsmål, mest for gøy, så får me sjå da:

1.Hvor gammel er du om 5 år?
Skjønte ikkje helt, mener du mentalt eller på ekte? Vel, eg har aldri løyet på alderen og var 29 år kun en gang. Mentalt er eg for evig 25, men om 5 år er eg 56 år

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag?
Kun meg selv har eg vært så lenge med i dag, uten om det var eg både med mor mi og Amira i dag

3. Hvor høy er du?
1,70 m

4. Hvem ringte du sist?
Mor mi, fordi eg ikkje tok den da hun ringte hehe

5. Hvem ringte deg sist?
Dib Hassan, han var på vei hjem og eg måtte møte han ved postkassene fordi han trengte hjelp til å bære opp gamingutstyret 🙂

6. Hva stod det på den siste smsen du fikk?
“Hei! Pakke fra Hobbyhimmelen er på vei til postkasse din! *Som musikk i mine ører*

7. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Bruker egentlig kun messenger eller snapchat – Er bare med mor mi eg sender sms

8. Hva er ditt favorittsted?
Sted? Som i ute? Hmm Selv om det er en stund siden så liker eg meg veldig godt på ei jærstrand, ellers? Det siste året er det nok Hobbyrommet mitt – Om sommeren er heller ikkje terrassen et dårlig sted

9. Hvilken øyefarge har du?
Blågrønn

10. Når våknet du i dag?
Halv 9 ca

11. Hva skremte deg om natten som barn?
Eneste gjentagende marerittet eg kan huske er Spøkelsekladden….Ja eg vet, Walt Disney var syyykt skummelt! haha

12. Hvilket Youtube-klipp var det sist som fikk deg til å le?
Det var en hjemmevideo ett eller annet fra Funkygine

13. Hva er din beste egenskap?
Syns selv eg er rimelig snill

14. Hva er din verste egenskap?
Vet ikkje helt, men eg vet eg kan være naiv (Mulig ikkje det går under den verste?) men så syns eg det er “Litt” greit å bli utnyttet så lenge eg er klar over det selv….! Ellers blir eg VELDIG irritert når gutta samler oppvask i vasken når oppvaskmaskinen er full og ren! Mulig det er enklere å la andre heller fortelle meg min verste egenskap?

15. Sover du med eller uten klær om natten?
Uten

16. Hvor mange puter har du i sengen?
Absolutt alt for mange, det er ikkje det verste…Det verste er at eg bruker stort sett alle når eg sover…ikkje spør…

17. Har du stasjonær eller bærbar data?
Bærbar

18. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?
Ullsokker når eg trenger sokker, ellers barføtt (Men da MÅ gulvene være rene, hater smulerunder beina haha)

19. Hva hører du på akkurat nå?
Rag`n’Bon Man

20. Hvilken iskrem er din favoritt?
Definitivt sjokoladeisen til Sørlandsis – Må notere det på handlelisten til i morgen!

21. Hvilken dessert er din favoritt?
Om det ikkje er is å få er jordbærgelé rimelig godt!

22. Den største premien du har vunnet?
Hmm da eg studerte i Oslo deltok eg i en tegnseriekonkurranse (Me skulle tegne vår egen altså) 1.premie var å få reise til Paris….eg kom på 2.pl og fikk ei bok…! Det var Lise Myhre som vant…Hun som tegner Nemi, så kanskje en 2.pl ikkje var så gale likevel? Ellers…eller, det vant eg jo heller ikkje, men 3.pl i Frøken Norge på ’90 tallet var heller ikkje helt gale

23. Liker du kaffe?
JA! Men eg likte det bedre da eg røyket…Nå koser eg meg heller med en iskaffi med bobakuler.

24. Hva drikker du helst til frokost?
Eg drikker kun 1 kopp kaffi og det er det først eg drikker hver dag + 1 ingefærshot

25. Hvem var din favorittlærer på videregående?
Hadde så absolutt ingen favorittlærer på videregående…

26. Kan du spille poker?
Klespoker? Ja…

27. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på?
P4

28. Vil du ha barn?
Ja, eg ville ha en liten flokk på 5, men eg fikk heldigvis de 2 beste

29. Sover du på en spesiell side?
Sover kun på høyre siden om planen er å sove lenge, men kan ta en powernap på venstre side

30. Er du sarkastisk?
NEI!

 

Ok, da er eg klar for senga! Har du lyst har du lov:
Plukk med deg spørsmålene og svar på de selv 🙂 Tastes i morgen.

 

 

NATTINATTI

 


Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg