Raglan og Intarsia – Spennende strikkeoppskrift

Designet av Wool & Pine

 

Dette her er en oppskrift etter MIN smak! Hekkan dette er gøy og eg tror ikkje du er klar over hvor mange muligheter du har her!?? Dette kan bli sååå lekkert, eller crazy og en skikkelig fargesprakende bombe! Eg er ikkje sååå glad i rundfelling, vet ikkje hvorfor, men bystet mitt blir alltid enormt!?!? Har aldri hatt et ønske om stort frontparti, eller så er eg formet på en snodig måte for det blir liksom så….“boblete” og puffy!? Snodig, men raglan, der har du meg – Nett og fint uttrykk og skuldrene se mye mer “avslappet” ut, syns eg. Finner eg slike 2-farga
T-Shirts f.eks, vel da raker eg de med meg hjem, Ååå det er så fint!

 

 

Designet av Wool & Pine

 

Mulig du husker Flamingokåpa mi? Den er raglanøking med intarsiateknikk, men…eg strikket den jo frem/tilbake fordi det er ei kåpe og det enkelt lot seg gjøre. Denne genseren er jo strikket rundt, så eg er bare nødt for å kjøpe meg oppskriften å finne ut av hva og hvordan, så hvem vet? Kanskje det blir denne eg strikket med alt det fine garnet eg har liggende her å ruge?? Tenkt det du; Forskjellige fargerstriper på ermer og bol? Det kan nok sikkert bli både forvirrende og stilig 🙂 Rett og slett en fargeglad genser!

 

SNOWPINE
Bildene over
Str fra 79 cm til 165 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

It`s Sunday folks! Jammen ikkje så verst vær heller; Sol og blå himmel, slettes ikkje gale med 16 gr heller! Frister absolutt med en tur, får sjå om det blir det eller en effektiv dag kombinert på Hobbyrom og kjøkken! Var på Gartneriet i går å kjøpe nydelige norske epler fra distriktet ♥ Ikkje minst fikk eg i hus 2 bøtter med tyttebær også! Nå må eg bare sjekk beholdningen av sylteglass før eg går i gang, muligens eg må ut på Ikea i nærmeste fremtid?

Aaanyway…Bare en lite oppdatering på JulegaveInnsamlingen (<—Setter stor pris på om du gidder dele dette innlegget!) eg har her på bloggen: Det er kommet inn ca akkurat 3000 kr (Kombinert salg av ting eg lager og bare penger som er gitt!) Tusen Takk så langt♥ Slik det er akkurat nå skal eg legge til 3000 kr, da blir det 6000 kr
å shoppe varme klær/tilbehør for som eg skal gi videre til Kirkens Bymisjon i Stavanger.  Håper jo at det kommer opp til minst 5000 kr for da er det 10K å kjøpe for 😀 Det er fortsatt mye igjen som kan kjøpes,
det er bare å sjekke ut HER INNE

Nå tenker eg å bare starte med litt frokost og dilling her på Hobbyrommet!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg