Regia og Opal Garn – TIL SALGS!

 

 

Skulle ikkje tro at Opalhylla ble ryddet før Sparkjøphylla mi….Men eg kom frem til at det eg kaller “rester” kan eg nå sende videre…Sånn er det blitt…og grunnen til at det skjer i dag er…

 

 

 

 

…DETTE ⇑⇑ Altså…eg er såå svak, så når Gro (En “venn” på Facebook solgt neste 50 nøster med Mini Sterk til 30 kr stk kunne eg ikke la det glippe…Hovedgrunnen for valget mitt var…

 

 

 

 

…DISSE nøstene!! Ååå eg syns de er sååå fine, har litt av de fra før, men egentlig ikke nok til å strikke noe, men NÅ har eg nok til det! JuHuuu Så for å ha plass til disse nøstene måtte eg rydde litt i Opalhyllene mine, dro ut alt som ikke vare hele nøster, og da ser det sånn ut:

 

 

 

Som du kanskje vet så rekker 1 Opalnøste til et par damesokker og et par barnesokker og dette er ganske store rester – Ergo kan du strikke mange sokker 🙂 Eller du kan gjøre som meg: Nøste alt opp i ca 10 gr nøster, lege alt i en kurv og strikke Dominoteppe! Jaja eg begynte vel på mitt for 10 år siden *ler*
Så det tar tid…haha…

 

 

 

Eg vet…dette er også Opalgarn, er bare eg som en gang hadde lite å gjøre tok å nøstet de opp med nøstemaskin…Ikkje si det, men ja…Garnet er jo like flott, ingen ting i veien med det og her er det flere hele nøster. Dette er da Opal UNI (Ensfarget altså) Høres om stripestrikk?? hehe Her kan du strikke deg en genser, bukse? Ja hvis du ikke vil strikke en haug med sokker 🙂 Totalt er det 1,4 kg Opal

 

 

Regia er et annet favorittgarn!
Her er det nesten bare hele nøster.

 

 

 

Ymse sokkegarn 🙂

 

 

Totalt er det 2,4 kg garn og eg selger alt samlet 🙂 Er du en sokkestrikke-elsker er dette en himmelsk samling 🙂 Hvis eg regner litt på det så koster rundt regnet et nøste Opal UNI i dag 119 kr så verdien i kr ligger på ca 1600 kr kun for Opalgarnet her, Regia er heller ikke noe billig, men men....Hvis du kjøper ALT samlet så får du det for 600 kr + 135 i Norgespakke. Da er det første mann til mølla som gjelder 🙂
Send meg en SMS 93 89 92 25

SOLGT!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

3 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg kjøpte mye an deg sist så nå trenger jeg ikke mer sokker garn på en stund. Hadde jeg ikke jøpt sist så hadde jeg nok kjøpt dette. Får prøve å strikke opp det jeg kjøpte først har en hel boks.
      Lykke til med salget. Må da være noen som har brukt for dette.

    2. Hmmm – du kan da ikke legge ut disse fristende garnpakkene på tider av døgnet der jeg ikke er her inne – håper jeg klarer å fange en av dem en gang i fremtiden😅😅😅

      Har forresten akkurat fått hentemelding på Kvikk lunsj-sokkene – skal hente dem i kveld eller i morgen – gleder meg❤️❤️❤️

    3. Jeg har også kjøpt endel garn av deg, og har mye fra før. Hadde lyst på dette også, så nesten bra det alt var solgt😄😄

Siste innlegg