Røft & Tøft – Strikkeoppskrifter

Designet av Espace Tricot

 

Ååå dette likte eg! Litt sånn rustikk og tøft 😀 Garantert kjekt å strikke + du kan kose deg med å teste ut diverse fargekombinasjoner også 🙂 Det kan jo blir både surt, salt og syrlig kan du si, men…! Eg er sikker på at det hadde blitt lekkert i helt ensfarget også, tror du ikkje?

 

 

 


Designet av Espace Tricot

 

Her får du hele serien for det en pris vanligvis koster + at halsen kan du plukke med deg helt gratis så det er bare å hive seg rundt! Et flott sett som har potensiale til å bli en suveren julegave….Ja det er jo den tiden nå og eg har…kremt….allerede de første julegavene på vei i posten!! Et annet godt tips til julegaver??
Eg plukket noen fine ting HER INNE om dagen! En dobbel gave kan du si ♥

 

 

EXPO 67
Bildene over
Lue
Votter
Hals
Strikkeoppskrifter

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Fredag og potte tett! Det var lenge siden gitt, tror beint fram eg må skrive nesespray på handlelista i dag….Hekkan så irriterende! Er vel sånn som skjer det gradene hopper fra 4 gr til 13 innen for samme døgn, ikkje vet eg…Men like fullt irriterende…Har ikkje vært syk siden eg hadde Covid i fjor vinter så eg håper det blir med den tette nesa.

I dag får eg levert hjem litt hvitevarer og når man bor i 3.etg er det digg å få det levert inn + at de tar med seg gammel vaskemaskin og komfyr! Praktisk! Å nei, det er ikkje verdt å selge videre eller gi bort, det går rett på gjenvinninga. Ellers kommer Amira og Eirik her etter jobb og da blir det middag og fikse til mac`n + diverse på Hobbyrommet – Cricut`n kommer på mandag 🙂 Eg kommer til å gå helt inn i bobla for å hente frem kunnskapen eg hadde da eg jobbet som macdesigner! Nå skal det lekes, tenker eg 😀 Hjernetrim er alltid bra,
tenker eg + det viktig å leke!

Ellers tenke eg at eg må få noen skikkelig dumplings i hus…lenge siden de har hatt “Mine” inne nå…
Krysser fingrene for IMS i dag!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG

Er meldt litt av et vær denne helga!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg