Rørende Juleglede

 

Amira har alltid sagt at det ble “mye” jul hjemme, hun syns det har var koselig samtidig som hun alltid sa: “Eg skal ha et julefritt hjem når eg flytter.” Det kom av at hun ønsker å ha det rolig når hun kom hjem fordi hun mer eller mindre fikk jul og pynting på maten gjennom jobben (Du vet, tidlig pynting i butikken og ikkje minst kontinuerlig julemusikk i høytalerene). Hun syns også at det kunne bli rotete om det ble for mye pynt, der er eg forsåvidt enig. Eg sa hver gang at hun kom til å endre mening når hun fikk sitt eget hjem, nei nei, det kom ikkje til å skje
Veeel, eg var jo ute hos de en tur i dag og hva har skjedd med jenta mi!?

 

 

 

 

Det var skikkelig koselig julestemning i stua, eg ble ganske rørt ♥ Som om ikkje det var nok så hadde tutta handlet kakebokser og fylt de opp med hjemmelaga julekaker! Mi jenta, har blitt skikkelig julete, eg mener: Det var hun som bestilte juletre! T.o.m forloveden fikk litt sjokk! Ho Ho Ho Heldigvis er han veldig julete og eg må si den første jula deres lover godt for fremtiden ♥ Rørte mammahjertet i dag gitt!

Etter at eg så juletreet de hadde pyntet har eg bestemt meg: Eg skal kjøpe juletre, og det FØR helga! YES!
Det skal eg, sann mine ord og vent å se! Håper bare det er flere igjen av det samme for det var veldig fint ♥

Nå der i mot må eg komme meg i seng,
skal opp tidlig i morgen og til frisøren kl 12 😀

 

 

 

SOVE GODT!
(Eller? God Morgen)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg