Rudolf er klar, er du??

Reklame | Rito Hobby

 

For å kunne vise hvor stor Rudolf egentlig er stilte jammen meg Jr opp – Rudolf er ca 90 cm 😀 Blir flott ute den når jula kommer. Det eg måtte gjøre på den som eg ikkje har gjort på noe annet var å stive opp horna! Der de kommer ut fra hodet vinglet de litt, tok bare rørepinner og limte på baksiden – Gikk flott det. Nå kan det nesten ikkje bli jul fort nok for meg! Har funnet meg noen flere figurer til eg skal ta å perle, det er noen kjente små karer som eg tror kan bli koselige 🙂

 

 

 

 

Når figurene blir så pass store er det vanskelig å finne en boks som er stor nok (Bedroller er ikkje flate i bunnen…) så de største figurene mine “gjemmer” eg bare på veggen et sted, bakom bokhyller etc. Siden det ikkje er så lenge til Rudolf skal ut hang eg han bare bakom døra på Hobbyrommet 🙂

Uansett om eg henger figurer opp inne eller ute (Har egentlig veldig lite inne, kun tekst) så bruker eg utelukkende Denne Nanotapen. Veldig sjeldent eg opplever at de store figurene ramler ned, de står som støpt,
men er likevel enkle å ta ned igjen.

Denne Rudolfen krevde 5672 perler og 18 brett, mønsteret finner du om du melder deg inn
i Denne FB Gruppa 🙂 Desiget er Heidi Draaby sitt.

 

Ble du nå fristet og trenger perler og brett vil eg anbefale deg å svinge innom RITO HOBBY, de har alltid alle farger i Hama Perlene inne 🙂 Uten tvil så lønner det seg å kjøpe poser
enten med 3000 Perler eller 6000 🙂

 

Nå tenker eg meg ut på hjul en liten tur, skal på posten og da er eg nødt for å fylle bensin først –
Så en liten runde blir det 🙂 Luftetur, rett og slett.

 

 

 

KOS DEG VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Den ble flott. Og ja, når barna blir voksne nok er det utrolig hva de stiller opp på.
      Klem fra Liv

      1. Eg bare stryker helt vanlig på begge sider 🙂 Eg taper ikkje. Legger bøker opp på etter hver som eg stryker, flipper og stryker på andre siden

Siste innlegg