S T E I N G A L

Reklame | Rito Hobby

 

Kall meg gjerne stein(hakkande)gal, men dette er ganske gøy! Kjekt å dille med, men selv om det kun er en stein så tar det tid…flikker og retter småfeil går det en del tid på + det skal lakkes noen lag, men sååå kan de ligge lenge ute uten å bli stygge 🙂 Tro om eg skal ta med en på tur i dag legge inn i fjelltoppens varde?
Ja du vet, som et minne om meg…! “Her var Vibbedille” *ler*

 

 

 

 

Eg liker best å bruke Blank Cernitt lakk,
men det finnes også i matt 🙂

 

 

 

 

Som vanlig sverger eg til Poscatusjer når ting skal være holdbare – Dessuten har de kraftig farge uten at man må “male” seg ihjel. Litt usikker på om dette faktis er Rito sin rettmessige reklame *ler* Meeen, merker det likevel.
Fikk en startpakke med tusjer fra de helt tilbake i 2018, men har supplert samlingen fra egen lommen
da utvalget er større hos min lokale Lyreco 🙂

Anyway, nå blir eg hentet om en times tid, ut på tur og opp i høyden! Topptur i dag og det er meldt fullstendig upåklagelig vær: Full sol og 16 gr på en fjelltopp, etter på går turen til storesøs hytte for å vanne 🙂 Når eg kommer hjemm må eg for alvor ta tak i planleggingen til helga…Eg må kjøpe noen poser marshmellow og vaske 10-12 m med hvitt stopp…Det er det eg skal pakke inn bordene med på lørdag…
Har også tenkt å lage noen 100 pikekyss…Mer enn nok å ta tak i gitt der altså…

Best å komme seg på kjøkkenet å lage noe mat, spise, kle meg og gjøre meg klar – Blir shorts i dag!!
Måtte beina få litt farge *Blendahvitt*

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg