~ S T R I K K E K A F É ~

 

Jadda, eg kom meg avgårde i dag, eg tvang meg i bilen for eg visste jo at det ble koselig! Har vært sååå søvning
i dag, skjønner ikkje hvorfor, kanskje eg også i år reagerer litt på pollen? Det føles som eg får et tåkete slør over øynene!? I don`t know! Uansett, eg tok turen, for 40 år siden tok det ca 1 t fra Ålgård og hjem, men nå i disse dager tar det knapt 20 min uten rush. Eg var litt smart og kjørte rett før kl 15, og eg fikk rett; Eg kom meg ut på E39 før det virkelig kaoset startet 🙂

Strikkekafeén er på en kafé inne på Outlet`n, og i dag spiste eg middag der, litt må man jo unne seg selv *fniser*. Spiste Kylling nuggets (HEKKAN de var gode!) åsså litt søtpotet fries 🙂 Av og til går det fint med denne type mat. Var sååå koselig! Men altså…?? Å ta bilder har eg tydeligvis glemt ut hvordan man gjør. Eg har ikkje vært rundt å sett i butikken der oppe, eg tørr ikkje!! Ååå men det er sååå mye flott og du kan finne dyre klær til overkommelig pris. Ungene har pleid å shoppe litt der når det er noe de har lyst på, spesielt Dib, han har handlet en del GANT klær (som normalt er steindyre), men her kan du være heldig!

Uansett, koselig damer og jammen fikk eg strikket noen masker – Ikkje verst! Neste strikkekafe er 14.juni og planen er jo å ta turen 🙂 Strikkekafeén arrangerers av EAT&more 🙂 Sååå, bor du i omegn? Ta turen!

Før eg gikk i dag fikk eg limet glitter på en del glassteiner som eg steikte og “Knuste” i formiddag, nå i kwell…

 

 

 

 

…blir eg nok sittende her å lime magneter! Nå eg limer dette er det fristende å bruke limpistol, men faktisk så bruker eg Karlsons Lim. Limpistol lim har en tendens til å “poppe” av om det limer på glatte flater,
der bruker eg KL. Er en del lengre tørketid, pytt pytt.

Blir nok litt perling også, har noen sommerfugler som skal gjøres ferdig. Nå er det kun 17 dager til alt skal være pakket og klart!! Det er ikkje god tid føler eg, så eg må begynne å begrensene meg 🙂

 

 

 

 

Titt Tei! Lenge siden 🙂
På mandag skal eg til frisøren å fixe på krøllene, krøllene ble ikkje like
spensdig som første gangen så nå skal de freshes opp 🙂

Vel vel….

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Så koselig at du fant krefter til å dra på strikkekafé ! Gull å få med seg litt andre impulser her og der 🤗.

Siste innlegg